Av det gør nas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. november 2020

Julda

Jeg har hold i ryggen (lænden) som har varet en uge i morgen. Det kom ikke af et vrid eller noget, det var der pludselig. Ugen har været et helvede hvor det har svinget i løbet af dagen hvor slemme smerterne har været. På nogen tidspunkter har jeg ikke kunne stå oprejst, smerterne stråler jævnligt ned i benene og problemer med bestemte stillinger / vende mig i sengen /komme op af sofaen osv.

Jeg er ved at være virkelig træt af det, fordi jeg har efterhånden også har en del smerter i øvrig ryg og nakke af at prøve at kompensere for lændeholdet. Man siger jo kan skal holde sig fysisk i gang, og det har jeg forsøgt og har lavet øvelser, men her en uge siden er det status quo. 

Er der nogen der har prøvet det, der ved, hvad jeg kan gøre? Jeg tager selvfølgelig smertestillende, men oplever ikke den har videre effekt. Det er ikke første gang jeg har hold i lænden, det sker af og til. Heldigvis ikke ret ofte og aldrig før af så lang varighed! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg får det jævnligt, og det eneste der virker, at virklig at holde sig i gang, og et par ture til kiropraktoren, for lige at blive sat på plads. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.