Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise skriver: Tusind tak for det, hvis bare ikke røven fuldte lige så stort med. ser noget træt og hævet ud i ansigtet. hmm sådan er det vel at være gravid. Har 11 uger igen. hvad skal det ikke ende med, bliver jo kæmpe. Synes det ser ud som om jeg er meget længere henne med den mave.
Tusind tak for det, hvis bare ikke røven fuldte lige så stort med. ser noget træt og hævet ud i ansigtet. hmm sådan er det vel at være gravid. Har 11 uger igen. hvad skal det ikke ende med, bliver jo kæmpe. Synes det ser ud som om jeg er meget længere henne med den mave.
Du skal slet ikke være ked af at du er stor - Får du er jo smuk !! Og da jeg var i 30 uger henne var jeg så stor at jeg var lettere at hoppe over, end jeg var at gå uden om .. 1. billede er fra uge 30 og 2. billede er fra uge 33
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NoOne skriver: Du skal slet ikke være ked af at du er stor - Får du er jo smuk !! Og da jeg var i 30 uger henne var jeg så stor at jeg var lettere at hoppe over, end jeg var at gå uden om .. 1. billede er fra uge 30 og 2. billede er fra uge 33
He he Dejligt at se at jeg ikke er den eneste med en stor mavse. Ja bare barnet er sundt og raskt er det jo det vigtigste. Tak fordi du ville dele billeder af de mave med mig. Men har du noget billed fra kort før du fødte?
Maise skriver: He he Dejligt at se at jeg ikke er den eneste med en stor mavse. Ja bare barnet er sundt og raskt er det jo det vigtigste. Tak fordi du ville dele billeder af de mave med mig. Men har du noget billed fra kort før du fødte?
Ja det har jeg faktisk .. 1. billede - En uges tid før .. Maven er sunket rigtig meget. 2. billede - Aftenen før jeg fødte.. Emil lå rigtig meget i den ene side af maven 3. billede - Den dag jeg fødte. Vandet er gået, og jeg sidder og venter på veerne
NoOne skriver: Ja det har jeg faktisk .. 1. billede - En uges tid før .. Maven er sunket rigtig meget. 2. billede - Aftenen før jeg fødte.. Emil lå rigtig meget i den ene side af maven 3. billede - Den dag jeg fødte. Vandet er gået, og jeg sidder og venter på veerne
Flot mave du havde. Synes det 3 billed ser rigtig hyggeligt ud hmm synes bare ikke det er fordi at der ser ud som om at der er kæmpe forskel på billederne fra uge 30 og så de sidste inden fødslen, men det er nok svært at vurdere ud fra billeder. men som du siger er maven jo sunket. Men fin er den ihvertfald. Tusind tak for deling
Betina88 skriver: jeg tænkte ikk' andet end at det ikk' snart var slut , da jeg pressede ham i tre kvarter .. Du vil tænke andre tanker , hvis du får en nem fødsel og kun mærker veerne komme som på tilbud på Gucci til 100 kr ..
jeg tænkte ikk' andet end at det ikk' snart var slut , da jeg pressede ham i tre kvarter ..
Du vil tænke andre tanker , hvis du får en nem fødsel og kun mærker veerne komme som på tilbud på Gucci til 100 kr ..
Ha ha ja, ellers tager jeg sgu en blokade i ryggen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128