Clearblue digital graviditets

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
13 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2020

Anonym trådstarter

Hvad er jeres erfaring med dem ? 
Jeg ved ikke hvor langt henne jeg er i min graviditet, og købte derfor en der fortæller mig jeg er gravid og undfangelsen er for 2-3 uger siden så altså jeg vil være omkring de 5 uger i følge den, læste det skulle tages med morgen urin hvilket jeg ikke fik gjort men pyt, 

tænker at resultatet er godt ikk? Og at jeg er “gået over” hvis jeg skulle være 4-5 uger henne ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2020

Naha

Den ser god nok ud, bestil evt en tid hos lægen til at få taget en test, så får du klart svar 

Anmeld Citér

13. november 2020

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Den ser god nok ud, bestil evt en tid hos lægen til at få taget en test, så får du klart svar 

Ja jeg har tagen en del test der er ingen tvivl men det fordi jeg har en lorte cyklus og vil helst bare gerne været “gået over” tiden 

Anmeld Citér

13. november 2020

Anonym

Naha skriver:

Hvorfor????

Det giver ingen mening at optage en tid og at bruge skatteydernes penge på at tage en test fuldstændig! magen til den, hun har taget??

Anmeld Citér

13. november 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor????

Det giver ingen mening at optage en tid og at bruge skatteydernes penge på at tage en test fuldstændig! magen til den, hun har taget??

Er heller ikke i tvivl om jeg er gravid var sådan set ikke det mit indlæg handlede om 

Anmeld Citér

13. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Er heller ikke i tvivl om jeg er gravid var sådan set ikke det mit indlæg handlede om 

Det var heller ikke svar til dig 

Anmeld Citér

13. november 2020

Naha

Hvorfor????

Ej klap liiiiige hesten.

Jeg har da aldrig oplevet at lægen har lavet vandre journal uden at have fortaget enten en urin test eller blodprøve før først. 

Det er sq hos alle jeg kender vare normal procedure

Vi alle betaler skat, har du et problem med hvad dine skatte penge går til, kan jeg klart anbefale at bosætte sig i Schweiz  Men det er jo nemt at vise sin foragt når man gemmer sig bag en anonym tråd 

Anmeld Citér

13. november 2020

Anonym

Naha skriver:

Ej klap liiiiige hesten.

Jeg har da aldrig oplevet at lægen har lavet vandre journal uden at have fortaget enten en urin test eller blodprøve før først. 

Det er sq hos alle jeg kender vare normal procedure

Vi alle betaler skat, har du et problem med hvad dine skatte penge går til, kan jeg klart anbefale at bosætte sig i Schweiz  Men det er jo nemt at vise sin foragt når man gemmer sig bag en anonym tråd 

Det var så ikke det, du skrev 

Du skrev, at hun skulle til læge og få taget en test for at være sikker. Nu skriver du til vandrejournal? Bestem dig.

Og ja, jeg kender procedurerne fra begge sider af skrivebordet.

Anmeld Citér

13. november 2020

Naha

Det var så ikke det, du skrev 

Du skrev, at hun skulle til læge og få taget en test for at være sikker. Nu skriver du til vandrejournal? Bestem dig.

Og ja, jeg kender procedurerne fra begge sider af skrivebordet.

Altså normalt når man selv tester positiv. 

Ringer man til lægen og siger man er gravid, derved beder lægen en aflevere en urin prøve hvor lægen så bekræfter at man rent faktisk er gravid. 

Så venter man til man er de famøse ca 8 uger hvor man igen skal til lægen for at få tid...

Så ja det er klart jeg anbefaler at tage til lægen og få det bekræftet. Testen er jo positiv

Og i øvrigt skrev jeg hun ville få et klart svar, i og med lægen bekræfter det. Det er også lægen som henviser en til videre undersøgelse hvis man ikke aner hvor langt man er henne.

Anmeld Citér

13. november 2020

Anonym

Naha skriver:

Altså normalt når man selv tester positiv. 

Ringer man til lægen og siger man er gravid, derved beder lægen en aflevere en urin prøve hvor lægen så bekræfter at man rent faktisk er gravid. 

Så venter man til man er de famøse ca 8 uger hvor man igen skal til lægen for at få tid...

Så ja det er klart jeg anbefaler at tage til lægen og få det bekræftet. Testen er jo positiv

Og i øvrigt skrev jeg hun ville få et klart svar, i og med lægen bekræfter det. Det er også lægen som henviser en til videre undersøgelse hvis man ikke aner hvor langt man er henne.

Det er jo selvfølgelig en fuldstændig unødvendig konsultation, som kun gøres af nogle læger for indtjeningens skyld. 

Der er ingen lægelig begrundelse for at bekoste dette på samfundet, du er ikke mindre gravid, hvis du når til vandrejournal.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.