Anonym skriver:
Da jeg venter barn nr 3 og synes det så skræmmende det hele lige nu vil jeg meget gerne hører fra jer andre hvordan det var at få barn nr 3, hvordan reageret de andre søskende ? Er det svært at få alt til at hænge sammen? Hvordan var det i det hele taget for jer? Derudover er det ikke med den samme far til mine andre børn og det er første gang for min kæreste han skal være far, selvfølglig er han vant til mine 2 børn når de er hos mig, mig og min eks kører 7/7 ordning og det fungere uden problemer trods mine andre børn kun er 3 og 5 år...
hsr virkelig brug for nogle gode feedbacks omkring det at få barn nr 3 da jeg er virkelig er i tvivl
og at det ikke er helt planlagt da mig og min kæreste kun har været sammen et halvt år, men han er virkelig glad og parat til at få et barn også fordi han er ved at være op i årene og ville virkelig gerne have børn.
Så kom gerne med nogle positive historier 

Som mor til fire drenge på snart 8, 6, 5 og 1 år, kan jeg kun sige dette.... U CAN DO IT.
jeg frygtede så meget at få baby nr.4 ift jalousi mm. Især fra ham på 6, men han knus elsker lillebror.
Der var en anelse jalousi i starten fra ham på knap 8, da jeg ikke længere kunne putte i længere tid, men det er gået over.
Baby nr. 4 har virkelig fuldendt familien. 
Ja, det er hårdt. Men det hele værd
Anmeld
Citér