Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Hej jeg er psykisk syg og her på det sidste har jeg måtte sætte en film på der varer i ca en time når jeg har hentet mit barn (2.5 år) fra dagplejen. da jeg har været så drænet og har brug for at få den ene times fred. Så har jeg selv ordnet lidt huslige pligter imens, da jeg slapper af på den måde
Jeg vil egentlig høre om I synes det er at være en dårlig forælder?
Det er ikke just noget jeg er stolt af.
Overhovedet ikke :)
jeg synes at man er alt for skræmt fra det med skærm til børn..
det er alt med måde..
men hvis det er aldersvarende og noget I kan snakke om enten i mens eller bagefter så ser jeg intet galt i det...
det er også vigtigt at du er tilstede i dit nærvær med barnet fremfor at du er så drænet at du ikke kan fokusere..
det er langt værre med en forældre der ikke er tilstede end en der giver pausetid til begge...
vores på 2 kommer hjem og ser ramasjang da han har brug for at sidde stille og finde sig selv efter vuggestuen.. når han er klar går han i gang med at lege selv og vi kan slukke fjernsynet...
hvor længe det tager er alt efter hvor hård dagen har været for ham.. jeg har ingen tid på det overhovedet... det er hans måde at slappe af på og så er jeg bare ved siden af med lidt vand når han har brug for det..
Anmeld
Citér