Babylift...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
11 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2020

Anonym trådstarter

Hvad bruges sådan en til?

Og er det noget man SKAL have, som er et MUST eller kan man undvære sådan en?

Hvad brugte i jeres til?

Negativitet frabedes. Ved ikke så meget om babyudstyr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvad brugte i jeres til?

Til min første brugte jeg lift de første 4 mdr i barnevognen, og skiftede så til voksi. 

Til min nr 2 har jeg hverken haft lift eller barnevogn men bruger vikle, klapvogn og ladcykel til at komme rundt. Klapvognen bliver klart brugt mindst

Anmeld Citér

11. november 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Til begge vores har den været uundværlig!

Det er så rart at man altid lige har en lille handy seng, som man ka ha med alle steder. 

Brugte den når vi var i baby bio, alle steder med overnatning de første 6 mdr, nede i vuggen, indtil de var trykke ved at sove der osv osv. Total guld værd, hvis du spørg mig. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. november 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg brugt liften de første par måneder. 

Vores pige lå i den i stuen (stedfor sofa eller sengen) når hun sov.

Vi brugt den også lidt imellem os i sengen. 

Synes den var dejligt at have med når man skulle ud og spise og man ikke må ha e barnevogn med ind (pga brandsikkerhed)

Mange bruger bavynest som det nye. Men altså i min verden er det sammen ting. Liften er bare nemmere at gå rundt med 

Anmeld Citér

12. november 2020

Anonym

Jeg har også elsket den til vores børn- en tryg base, nem at have med. Fx i mødregruppe og ved besøg andre steder. Så har de også sovet i den i barnevognen og så kommet i voksipose når de er blevet for store til liften. 

Anmeld Citér

12. november 2020

2017morigen

Lift eller ikke lift er minder lidt om et religionsspørgsmål: endten er man tilhænger eller så er man ikke.

Jeg er klart tilhænger! Men jeg har aldrig ejet en vugge eller voksi til mine 2 børn. Så mine børn har sovet i liften om natten til de har været ca 5 måneder + hovdeparten af lurene. Også selvom den yngste var barnevognsnægter fra hun var 3 måneder til hun var omkring 9 måneder. Så jeg kunne ikke klare mig uden.

Anmeld Citér

12. november 2020

Birthdaybaby

Jeg har aldrig ejet en lift, og har heller aldrig tænkt at jeg manglede en :-) 

De har sovet lure i barnevogn og nat i “vugge”. 

Anmeld Citér

12. november 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hvad brugte i jeres til?

Jeg brugte baby liften fra barnevognen indtil han voksede ud af den. Den var nem at have med rundt når man skulle nogle steder og han skulle sove. Så fylder den ikk ligeså meget som barnevognen  

f.eks var jeg ude og bowle da han kun var et par måneder gammel. Så stod han og sov i sin lift mens vi andre hyggede os. Eller da vi var oppe og besøge min far i sommerhus. Der var ikk plads til barnevogn indendørs. Så det var igen nemt at have ham i liften når han skulle sove  

Anmeld Citér

12. november 2020

Anonym trådstarter

Jer der har brugt det som en slags "rejseseng".. Er det nødvendigt at tilkøbe en ekstra madras for at baby skal ligge ordentligt i liften? Eller er det lige meget?

Har snart termin... Som I meget snart... så vil også høre om man må komme babyen i liften i bilen eller er der krav eller bestemte regler omkring det med at baby skal være i autostol? Ved selvf godt at autostol er mere sikkert angående trafikken. 

Anmeld Citér

12. november 2020

koeapabshicar

Anonym skriver:

Jer der har brugt det som en slags "rejseseng".. Er det nødvendigt at tilkøbe en ekstra madras for at baby skal ligge ordentligt i liften? Eller er det lige meget?

Har snart termin... Som I meget snart... så vil også høre om man må komme babyen i liften i bilen eller er der krav eller bestemte regler omkring det med at baby skal være i autostol? Ved selvf godt at autostol er mere sikkert angående trafikken. 

Du skal have baby i en autostol. Alt andet et uforsvarligt og ulovligt  Der findes noget lift ligende noget der spændes nogenlunde som en autostol mener jeg. Som er godkendt, hvis man ikke vil have dem i en rigtig autostol 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.