Når man ikke aner hvor langt man er henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.895 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2020

Anonym trådstarter

Tænker lidt nogle herinde må have prøvet at teste positiv uden at være helt sikker på termin, jeg sprang min mens over for to måneder siden og kunne godt mærke min ægløsning altså måned efter så regner med det må være der jeg er blevet gravid og derfor ikke har fået min mens i sidste måned og har nu testet positiv, hvor langt kan jeg regne med at være henne er sådan helt forvirret selvom det er barn nr 3  altså det er faktisk 3 måneder siden jeg har haft min sidste mens men det er normalt for mig at springe en cyklus over 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Tag til lægen og fået taget en prøve. 

Jeg vil ikke tænke over jeg ikke ved det. Kan være af mange oversager at din menstruation ikke kom de andre gange stress el. 

Tag ind til din læge 

Anmeld Citér

11. november 2020

Anonym trådstarter

libramarie12 skriver:

Tag til lægen og fået taget en prøve. 

Jeg vil ikke tænke over jeg ikke ved det. Kan være af mange oversager at din menstruation ikke kom de andre gange stress el. 

Tag ind til din læge 

Kan de se på blodprøve hvor langt man er henne ?

Anmeld Citér

11. november 2020

Anonym

Det er jeg ret sikker på. 

Anmeld Citér

11. november 2020

Anonym

Betal dig fra en privat scanning, det har jeg altid gjort 

Anmeld Citér

11. november 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Du skal have lægen til at henvise dig til en terminsscanning alternativ betale en selv

Man kan ikke se på en blodprøve hvor langt henne du er (det kan dog give et hint, men alt for usikkert)

Anmeld Citér

11. november 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Tillykke og så afsted til lægen for at få lavet blodprøve hvor de måler din HCG som fortæller hvor langt du er henne, eller også henvisning til gynækolog der kan scanne og se det :)

med nr. 2 var jeg 9 uger henne og nr. 3 kunne man endnu ikke se fosterbobbel da jeg testede positiv og blev scannet..

så stor forskel og hvis det er 3 måneder siden sidste mens kan du være alt fra 3 uger til 10 uger så det er vigtigt at få det fastslået for at du kan nå de forskellige scanninger osv :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.