Lave HCG værdier 3+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2020

Anonym trådstarter

Jeg fik målt mit HCG 3+3 til 9,4, hvilket selvfølgelig er meget lavt derfor fik jeg i dag en ekstra prøve som viste HCG ved 3+5 på 36. Synes stadig tallet er meget lavt på trods af en ellers fin stigning på 3,8 gange �� Har nogen oplevet lignende og hvordan er det endt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2020

Anonym

Jeg fik målt mit HCG 3+3 til 9,4, hvilket selvfølgelig er meget lavt derfor fik jeg i dag en ekstra prøve som viste HCG ved 3+5 på 36. Synes stadig tallet er meget lavt på trods af en ellers fin stigning på 3,8 gange �� Har nogen oplevet lignende og hvordan er det endt? 

Der er noget galt her.

Hcg måles ikke i kommaværdier, med mindre det er betamålingen, som bruges til nakkefold, men som ikke kan bruges som almindelig Hcg-måling.

Anmeld Citér

2. november 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Der er noget galt her.

Hcg måles ikke i kommaværdier, med mindre det er betamålingen, som bruges til nakkefold, men som ikke kan bruges som almindelig Hcg-måling.

Jeg kan virkelig heller ikke greje, hvordan det kan blive til 9,4.. Har aldrig set et kommatal ved almindeligt HCG

Anmeld Citér

3. november 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg kan virkelig heller ikke greje, hvordan det kan blive til 9,4.. Har aldrig set et kommatal ved almindeligt HCG

Tror måske det er fordi det er under 10. Det er i hvert fald det der står i mine svar på sundhed og det som lægerne har brugt. Er blevet ringet op af sygeplejersken i dag som har fortalt at intet er galt, jeg er bare kortere henne end min menstruation angiver��������

Anmeld Citér

3. november 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Tror måske det er fordi det er under 10. Det er i hvert fald det der står i mine svar på sundhed og det som lægerne har brugt. Er blevet ringet op af sygeplejersken i dag som har fortalt at intet er galt, jeg er bare kortere henne end min menstruation angiver��������

Jamen du har da nok ret.. Har bare aldrig oplevet det.. 

Anmeld Citér

3. november 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jamen du har da nok ret.. Har bare aldrig oplevet det.. 

Det håber jeg  Har en scanning om 2 uger så må bare holde ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.