Vuggestue start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2020

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg er nysgerrig på at vide hvad jeres mening omkring.. 

Hvis jeres lille guldklump (Ca. 1år) skulle starte vuggestue med større børn? Altså mindst 7/8mdr. Imellem dem. 

Vil det være ligemeget så længe der er voksne nok?

eller vil i heller prioriterer at han/hun havde venner på nogenlunde samme alder? Også i forhold til børnehaven og måske endda skole start.. 

På forhånd tak for jeres tid og god eftermiddag /aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja det ville være ligemeget for mig så længe der var voksne nok og hvis det generelt var et godt og trygt sted. 

Pludselig starter der andre børn, kommer børn fra andre institutioner etc. Der skal nok komme jævnaldrende og ellers er det altså også helt særligt at være den yngste, så mange man kan spejle sig i 

Anmeld Citér

2. november 2020

Soonmom

Tænker der så kommer nogle nye efterfølgende (der er vel nogle af de andre der nærmer sig børnehave alderen), ville ikke tænke så meget over det når det er en vuggestue, så plejer der at være /komme nogle alderssvarende børn

Anmeld Citér

2. november 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er nysgerrig på at vide hvad jeres mening omkring.. 

Hvis jeres lille guldklump (Ca. 1år) skulle starte vuggestue med større børn? Altså mindst 7/8mdr. Imellem dem. 

Vil det være ligemeget så længe der er voksne nok?

eller vil i heller prioriterer at han/hun havde venner på nogenlunde samme alder? Også i forhold til børnehaven og måske endda skole start.. 

På forhånd tak for jeres tid og god eftermiddag /aften 

Det ville ikke genere mig det mindste. Ville tænkte logisk. At mit barn næppe er det eneste barn i kommunen i den alder så der kommer nok nogle jævnaldrende indenfor kort tid. 

Anmeld Citér

2. november 2020

Anonym trådstarter

Det er også rigtig nok alt de i skriver   

Dejligt at høre andres mening

Tak for alle svaret 

Anmeld Citér

2. november 2020

Jixy

Profilbillede for Jixy

Uanset alder så skal det din søn nok kan finde gode legekammerater på hans stue. For det har jo ikke noget med alder at gøre om man leger godt sammen - når nu de er rimeligt indenfor et mindre aldersspænd.

Dem min datter leger bedst og mest med i vuggestuen er et halvt år ældre end hende.

Og der kan let starte børn på hans alder om nogle måneder, hvor de bare har været hjemme i længere tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.