Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen
jeg fik i tirsdags lagt en kobberspiral. Jeg har født 2 børn og den seneste for 6 måneder siden. Det gik godt med at få lagt den op og med mindre smerter end forventet. I dagene efter har jeg haft en del mens smerter og har tager både panodil og ipren for at holde det nede. Det gør jeg stadig. Jeg har ikke konstante smerter nu men når den smertestillinde klinger af får jeg hele tiden disse jag. Især fra halebenet og op i skeden og underlivet. Til tider føles det også som lidt småveer eller som da hovedet på baby stod fast ned i bækkenet og gav disse smerter op i skeden. Er det normalt ? Han sagde at hvis trådene sad og stak skulle jeg komme ind men aner jo ikke hvordan det føles hvis de stikker eller om det bare er livmoderen der er irriteret efter indgrebet. Jeg har ikke haft spiral før. Nogle derude der har lidt erfaringer?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har også lige fået sat hormon spiral op ( dog synes jeg det gjorde forfærdelig ondt at få den lagt)
og har haft følelsen af kraftige mens smerter i en uge, lægen siger det er meget normalt. Her på 9. Dagen er det begyndt at lette
Linemor93 skriver: Jeg har også lige fået sat hormon spiral op ( dog synes jeg det gjorde forfærdelig ondt at få den lagt) og har haft følelsen af kraftige mens smerter i en uge, lægen siger det er meget normalt. Her på 9. Dagen er det begyndt at lette
Okay. Det er jeg glad for at høre. Ikke at du har smerter men at andre også oplever det og at det er helt normalt Håber vi begge snart er helt ovre det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128