Spiral - Smerter - Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2020

Anonym trådstarter

Hej Allesammen

jeg fik i tirsdags lagt en kobberspiral. Jeg har født 2 børn og den seneste for 6 måneder siden. Det gik godt med at få lagt den op og med mindre smerter end forventet. I dagene efter har jeg haft en del mens smerter og har tager både panodil og ipren for at holde det nede. Det gør jeg stadig. Jeg har ikke konstante smerter nu men når den smertestillinde klinger af får jeg hele tiden disse jag. Især fra halebenet og op i skeden og underlivet. Til tider føles det også som lidt småveer eller som da hovedet på baby stod fast ned i bækkenet og gav disse smerter op i skeden. Er det normalt ? Han sagde at hvis trådene sad og stak skulle jeg komme ind men aner jo ikke hvordan det føles hvis de stikker eller om det bare er livmoderen der er irriteret efter indgrebet. Jeg har ikke haft spiral før. Nogle derude der har lidt erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2020

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Jeg har også lige fået sat hormon spiral op ( dog synes jeg det gjorde forfærdelig ondt at få den lagt) 

og har haft følelsen af kraftige mens smerter i en uge, lægen siger det er meget normalt. Her på 9. Dagen er det begyndt at lette

Anmeld Citér

1. november 2020

Anonym trådstarter

Linemor93 skriver:

Jeg har også lige fået sat hormon spiral op ( dog synes jeg det gjorde forfærdelig ondt at få den lagt) 

og har haft følelsen af kraftige mens smerter i en uge, lægen siger det er meget normalt. Her på 9. Dagen er det begyndt at lette

Okay. Det er jeg glad for at høre. Ikke at du har smerter men at andre også oplever det og at det er helt normalt  Håber vi begge snart er helt ovre det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.