Ondt i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2020

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 10+0 og jeg har igår og idag haft hammer ondt i underlivet. Jeg bløder ikke, men tænker at måske snart abortere.. andre der har prøvet noget lign.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er i dag 10+0 og jeg har igår og idag haft hammer ondt i underlivet. Jeg bløder ikke, men tænker at måske snart abortere.. andre der har prøvet noget lign.?

Første gang jeg var gravid havde jeg også sindsygt ondt i underlivet. Jeg fik en frivillig abort da jeg var 11+1. Så ved ikk om jeg havde aborteret ellers. Mwn fik at vide det ikk var unormalt med ondt i underlivet. 

Anmeld Citér

1. november 2020

Emsatoft

Jeg er 3. Gang gravid. �� 

Det er helt normalt at have borende ondt i underlivet når man er gravid. Din livmoder udvider sig og det kan gøre mere ondt end hos andre. Jeg ville dog ikke være bekymret.. 

Men hvis du er og du ikke kan finde ro, så er det altid lovligt at bekymre sig og snakke med sin læge eller jordemoder. 

Men jeg ville som sagt ikke bekymre mig. Jeg er 11+5 i dag og har mange smerter der kommer og går. Jeg er faktisk glad for det, da det minder mig om jeg er gravid. Snart ændres det til noget mere behageligt, nemlig spark. 

Håber det kunne hjælpe dig med at falde til ro. Held og lykke med det 

Anmeld Citér

3. november 2020

Ideide

Jeg havde virkelig store smerter uge 6-10. Det er helt almindeligt. jeg blev dog tjekket for at fostret var inde i livmoderen - og det var den. Min læge anbefalede varmepude (laveste varme, kun lidt tid af gangen), varme bade og panodiler. Jeg gik til akupunktør mod smerterne og kvalmen. Det hjalp ikke på kvalmen, men smerterne gik væk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.