Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror jeg er gravid. Men er sku ik helt sikker for og være ærlig. Har læst mange tråde herinde. Men vælger og lave min egen nu. jeg tog en test igår morges aflæst inden for tid. Meget svag positiv. Og så aflæste jeg igen aften. Bragende positiv syntes jeg selv. Så dum jeg er prøver jeg igen her til morgen. Og så er der intet nogle der har erfaringer med det ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad for et af billederne af fra imorges?
Jeg kan se en streg på alle de billeder du har lagt op, men ingen af dem af bragende positive, så jeg tænker at ingen af billederne er fra om aftenen?
Mom skriver: Hvad for et af billederne af fra imorges? Jeg kan se en streg på alle de billeder du har lagt op, men ingen af dem af bragende positive, så jeg tænker at ingen af billederne er fra om aftenen?
De billeder der er flest af, er fra morgen. den hvor den er mest rød er aften. Har lagt billede af aften
Anonym skriver: De billeder der er flest af, er fra morgen. den hvor den er mest rød er aften. Har lagt billede af aften
Har du billede af den fra imorges? Altså den du mener er negativ.
Mom skriver: Har du billede af den fra imorges? Altså den du mener er negativ.
Ja har vedhæftet det
Jeg er forvirret! Kan du sætte dem i kronologisk rækkefølge fra hvad der kom først til hvad der er kommet senest, så jeg kan give dig et forsigtig tillykke eller ej
Anonym skriver: Ja har vedhæftet det
Ja den er negativ, men det kan der være flere forskellige grunde til.
Du kan have drukket væske inden som fortynder urinen.
Det kan være et andet mærke.
Du er ikke gravid, osv.....
Anonym skriver: Jeg er forvirret! Kan du sætte dem i kronologisk rækkefølge fra hvad der kom først til hvad der er kommet senest, så jeg kan give dig et forsigtig tillykke eller ej
Self ! første billede Imorges 05:30
nr to
igår aftes 23
Igår kl 13
Anonym skriver: Self ! første billede Imorges 05:30 nr to igår aftes 23 Igår kl 13
Billederne byttede om på øverst og nederst
Mom skriver: Ja den er negativ, men det kan der være flere forskellige grunde til. Du kan have drukket væske inden som fortynder urinen. Det kan være et andet mærke. Du er ikke gravid, osv.....
Okay tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128