Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange havde ondt i maven i start graviditet ? jeg er i uge 4+ eller 5+ og har her til aften mens smerter i underlivet. Nu bliver man jo nervøs for hvad der sker
uddyb gerne
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde og ved at rigtig mange har.
Tror jeg havde mens smerter on/off indtil omkring uge 9.
Jeg er 31+0 idag med en sund og rask baby, så bare rolig. Det er helt normalt.
Jeg har haft menstruations smerter i perioder gennem hele den her graviditet (er 33 uger) der var værst tidligt i graviditeten - uge 4-8, men har også være der on/off efterfølgende. Det er helt normalt at have sådan en murrende fornemmelse.
Babycrew skriver: Jeg havde og ved at rigtig mange har. Tror jeg havde mens smerter on/off indtil omkring uge 9. Jeg er 31+0 idag med en sund og rask baby, så bare rolig. Det er helt normalt.
Tak for svar. det beroliger en del
MEF skriver: Jeg har haft menstruations smerter i perioder gennem hele den her graviditet (er 33 uger) der var værst tidligt i graviditeten - uge 4-8, men har også være der on/off efterfølgende. Det er helt normalt at have sådan en murrende fornemmelse.
Tak for svar
det beroliger en del
Jeg havde ondt i 3+,4+,5+ som jeg ikke huskede at have med mine 3 andre børn. Derefter blev det afløst af kvalme og dårligdom. Min graviditet blev i uge 12 opdaget som en missed abortion, og jeg måtte igennem en mediciask abort for nogle uger siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128