Hej alle i skønne kvinder
Håber virkelig der er nogen herinde der kan hjælpe mig.
jeg har altid haft en meget regelmæssig cyklus på 26 dage og blødte så i 4 dage og det kørte bare!
i august er jeg gennem en medicinsk abort da jeg trods kondom og fortrydelsespille er blevet gravid. Jeg starter på dagen for aborten op på minipiller men efter en måned stopper jeg på dem grundet voldsomme brystspændinger og frygten for manglende effekt. I den tid bløder jeg slet ikke.
nå men herefter altså den sidste halvanden måde har alt bare været noget rod. Jeg får min mens sådan som viden blæser. Bløder mindre men mange flere dage, bedst som jeg tror der er stopper så pletbløder jeg en smule igen... ikke meget og nogen gange kun når jeg tørre mig... og sådan har det bare været nu i halvanden måned
det er så fortvivlende og min stakkels krop fungere slet ikke føler jeg 
jeg var i fredags nede og få lavet et celleskrab både fordi det var tid men jo også fordi jeg frygter eventuelle celleforandringer
altså er det normalt at der kommer så meget koks i ens cyklus efter medicinsk abort og minipiller som kun er tager i en måned... jeg er blevet fulgt med bp efterfølgende og mit hcg er under 2....
jeg er så ked af det her og samtidig jo også lidt bange for at der er noget galt med mig 
Anmeld
Citér