Billede inden for tid og efter tid ?? stregen er v

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2020

Anonym trådstarter

Har disse to billeder 

Hvor det første er inden for tid

Mens det næste er uden for tid.

Test er fra normal

Hvad tænker i ? Er 3+2 i dag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har disse to billeder 

Hvor det første er inden for tid

Mens det næste er uden for tid.

Test er fra normal

Hvad tænker i ? Er 3+2 i dag 

Kan se nu at der er blevet billederne er byttet rundt 

Så billede 1 er efter tid

Mens billede 2 er før tid 

Anmeld Citér

25. oktober 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Kan se nu at der er blevet billederne er byttet rundt 

Så billede 1 er efter tid

Mens billede 2 er før tid 

Billede efter tid kan du ligeså godt kasserer. Du kan ikk bruge det svar til noget. 

men hvis det nederste er før tid. Så kan jeg godt svagt se en streg. Men du er ikk så langt. Så vent med at test igen hvis mens udebliver. Så der også større chance for ikke at fange en bio 

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Billede efter tid kan du ligeså godt kasserer. Du kan ikk bruge det svar til noget. 

men hvis det nederste er før tid. Så kan jeg godt svagt se en streg. Men du er ikk så langt. Så vent med at test igen hvis mens udebliver. Så der også større chance for ikke at fange en bio 

Det er vigtigt jeg fanger en evt bio, for jeg har en sygdom som ligger i æggene, så det er kun hver 2 æg der er rask, så hvis jeg falder en bio nu, er det stor chance for at blive gravid med et rask barn i næste cyklus 

Anmeld Citér

25. oktober 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det er vigtigt jeg fanger en evt bio, for jeg har en sygdom som ligger i æggene, så det er kun hver 2 æg der er rask, så hvis jeg falder en bio nu, er det stor chance for at blive gravid med et rask barn i næste cyklus 

Fair nok. Men derfor kan du stadig ikk bruge teste efter tid til noget  

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Der er en streg på begge billeder 

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hvilken sygdom har du?

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvilken sygdom har du?

Det kan jeg ikke fortælle da den er så sjælden at man med det samme vil kunne genkende min person 

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det kan jeg ikke fortælle da den er så sjælden at man med det samme vil kunne genkende min person 

Det er nemlig interessant, for der findes ingen sygdomme, som falder indenfor den definition, du angiver, og derfor giver det heller ingen mening at begrunde, at det er vigtigt at konstatere en bio. Det er muligt, at du har fået et estimat på 50% dårlige æg, men det er jo ikke et lighedstegn med, at hver 2. måned er et sygt æg og hver 2. er raskt. Du burde også være tilbudt ægsortering, hvis sygdommen er så graverende, du kan jo i bund og grund risikere alvorlig sygdom, hvis din risikorate er så høj.

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Anonym trådstarter

Det er nemlig interessant, for der findes ingen sygdomme, som falder indenfor den definition, du angiver, og derfor giver det heller ingen mening at begrunde, at det er vigtigt at konstatere en bio. Det er muligt, at du har fået et estimat på 50% dårlige æg, men det er jo ikke et lighedstegn med, at hver 2. måned er et sygt æg og hver 2. er raskt. Du burde også være tilbudt ægsortering, hvis sygdommen er så graverende, du kan jo i bund og grund risikere alvorlig sygdom, hvis din risikorate er så høj.

Vi er tilmeldt ægsortering. 

Derudover har jeg et barn i forvejen som er lavet naturligt hvor jeg i november havde en spontan abort mens jeg i december blev gravid med et sundt og rask barn. Barnet er gen testet rask. 

Min sygdom er det syndrom, man kan leve med genfejlen uden aldrig at opdage den, mens det i andre tilfælde er fostre der allerede dør i mors mave fordi de er så syge. 

Der er ingen forudsigelser som kan fortælle om man går et sygt men rask barn, eller et barn som er syg syg. 

Det er en sjælendt sygdom hvor det anslås at 1/30.000 går sygdommen, mange opdager aldrig de har den. 

Derudover er det i 50 % af tilfældene nyopstået genmutation 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.