Det er nemlig interessant, for der findes ingen sygdomme, som falder indenfor den definition, du angiver, og derfor giver det heller ingen mening at begrunde, at det er vigtigt at konstatere en bio. Det er muligt, at du har fået et estimat på 50% dårlige æg, men det er jo ikke et lighedstegn med, at hver 2. måned er et sygt æg og hver 2. er raskt. Du burde også være tilbudt ægsortering, hvis sygdommen er så graverende, du kan jo i bund og grund risikere alvorlig sygdom, hvis din risikorate er så høj.
Vi er tilmeldt ægsortering.
Derudover har jeg et barn i forvejen som er lavet naturligt hvor jeg i november havde en spontan abort mens jeg i december blev gravid med et sundt og rask barn. Barnet er gen testet rask.
Min sygdom er det syndrom, man kan leve med genfejlen uden aldrig at opdage den, mens det i andre tilfælde er fostre der allerede dør i mors mave fordi de er så syge.
Der er ingen forudsigelser som kan fortælle om man går et sygt men rask barn, eller et barn som er syg syg.
Det er en sjælendt sygdom hvor det anslås at 1/30.000 går sygdommen, mange opdager aldrig de har den.
Derudover er det i 50 % af tilfældene nyopstået genmutation
Anmeld
Citér