Hvornår blev i sygemeldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår blev du sygemeldt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.615 visninger
13 svar
1 synes godt om
24. oktober 2020

Anonym trådstarter

HVIS i blev sygemeldt i jeres graviditet hvornår blev i det så ? 

jeg er gravid i 6 uge og arbejder med et hårdt fysisk arbejde, lider af kvalme og min anden graviditet fik jeg bækkenløsning og kan nu mærke min lænd driller lidt allerede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2020

Birthdaybaby

Jeg var sygemeldt i 7 uger i begyndelsen af min anden graviditet fordi jeg var svimmel og kastede op. Derefter blev jeg raskmeldt og genoptog arbejdet indtil jeg gik på ferie 2-3 mdr før termin. Havde lidt symfysebøvl, men gik bare tidligt i en periode. 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Anonym trådstarter

Birthdaybaby skriver:

Jeg var sygemeldt i 7 uger i begyndelsen af min anden graviditet fordi jeg var svimmel og kastede op. Derefter blev jeg raskmeldt og genoptog arbejdet indtil jeg gik på ferie 2-3 mdr før termin. Havde lidt symfysebøvl, men gik bare tidligt i en periode. 

Tak for svar  

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Både anden og tredje gang blev jeg sygemeldt omkring 3 måneder da jeg fik mange plukveer bare afat stå og gå en lille smule..

Kram herfra...

HUSK smerter er noget man skal lytte til før det bliver slemt... Så hvis jeg var dig ville jeg allerede nu ringe og snakke med lægen om hvordan du bedst passer på dig selv så du måske undgår at skulle være sengeliggende...

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Naha

Anonym skriver:

HVIS i blev sygemeldt i jeres graviditet hvornår blev i det så ? 

jeg er gravid i 6 uge og arbejder med et hårdt fysisk arbejde, lider af kvalme og min anden graviditet fik jeg bækkenløsning og kan nu mærke min lænd driller lidt allerede 

Med min datter blev jeg sygemeldt i uge 15.

Jeg har en sjælens sygdom som udgjorde en risiko for min datter kunne dø da hun lå i maven på mig. 

Jeg var på sygehuset 2 gange om ugen og fik taget blodprøver 3 dage om ugen. Boede nærmest på sygehuset, derfor valgte de at en sygemelding var bedst. Jeg har rigtig syg fordi jeg var gravid. 

Heldigvis gik jeg i på VUC dengang, så havde ingen økonomisk konsekvenser ved at være sygemeldt så længe 

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Lisahenø

Jeg blev sygemeldt ligeså snart jeg fik en positiv test. Eller, jeg blev “fraværsmeldt” af lægen da jeg har et hårdt fysisk arbejde med mange tunge løft og mit arbejde ikke ville tage hensyn. 
Jeg blev endelig gravid efter 5 år i fertilitetsbehandling, så der blev ikke taget chancer

Anmeld Citér

25. oktober 2020

Anonym trådstarter

Lisahenø skriver:

Jeg blev sygemeldt ligeså snart jeg fik en positiv test. Eller, jeg blev “fraværsmeldt” af lægen da jeg har et hårdt fysisk arbejde med mange tunge løft og mit arbejde ikke ville tage hensyn. 
Jeg blev endelig gravid efter 5 år i fertilitetsbehandling, så der blev ikke taget chancer

Fedt din læge var så forstående. 
hvad sagde dit arbejde til det ? 

jeg har ligget med hovedet i spanden og ikke kunne gøre noget idag, jeg frygter i morgen bliver det samme 

Anmeld Citér

27. oktober 2020

Lisahenø

Anonym skriver:

Fedt din læge var så forstående. 
hvad sagde dit arbejde til det ? 

jeg har ligget med hovedet i spanden og ikke kunne gøre noget idag, jeg frygter i morgen bliver det samme 

Mit arbejde var bestemt ikke ligeså forstående og synes jo bestemt ikke at graviditet er en sygdom og alt det der - men beslutningen var ikke deres, så der var ikke så meget de kunne sige til det

Anmeld Citér

28. oktober 2020

Hectar

Jeg var studerende og blev sygemeldt fra min praktik i start september, da jeg var 16 uger henne pga hyperemesis. Havde dog haft sommerferie fra slut juni og egentlig nok haft behov for sygemeldingen derfra, hvis jeg havde været i arbejde.

Anmeld Citér

31. oktober 2020

Steinetz

I første graviditet blev jeg sygemeldt i uge 25, jeg burde dog være blevet det langt før - da jeg længe havde “ignoreret” mine smerter i forbindelse med bækkenløsning og fejlstilling i hofterne.. og derfor havde alt alt for mange plukveer og pænt fik skæld ud fra en fødselslæge.

Nu er jeg gravid for anden gang, er gravid 11+1 og har allerede store udfordringer med smerter i bækkenet igen - jeg forventer desværre en sygemelding en af de næste uger, hvis ikke deltid kan gøre det..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.