Slimprop + ikke så lækkert billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.220 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2020

Anonym trådstarter

Hej. 

Nu det efterhånden 5 år siden jeg sidst var gravid og er lidt i tvivl om dette er alm slimet udflåd eller om det er slimproppen .

Skal siges jeg er 33 uger henne. Og har kun 1 cm livmoderhals tilbage plus den er meget blød og har været indlagt hele efterårsferien pga tidlig fødsel eller den blev så stoppet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2020

MEF

Anonym skriver:

Hej. 

Nu det efterhånden 5 år siden jeg sidst var gravid og er lidt i tvivl om dette er alm slimet udflåd eller om det er slimproppen .

Skal siges jeg er 33 uger henne. Og har kun 1 cm livmoderhals tilbage plus den er meget blød og har været indlagt hele efterårsferien pga tidlig fødsel eller den blev så stoppet 

Det kunne godt lige lidt af slimproppen. Da min slimprop gik var den meget større. 

Det behøver ikke at betyde at der er noget i gang. Jeg oplevede flere gange i min første graviditet at der gik en lille smule slimprop. Første gang var i uge 30. 
Hvis der ikke sker mere ville jeg ikke bekymre mig. Men hvis du er nervøs skal du selvfølgelig kontakte din fødegang!

Anmeld Citér

23. oktober 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Når du nu har en historik med for tidlig fødsel og er fulgt pga det så ville jeg ringe til fødegangen og lige forklare. Hellere lige en faglig vurdering. 

Var du en alm gravid der ikke var i risiko for for tidlig fødsel ville jeg nok sige at det bare var udflåd, og at der var ingen grund til bekymring hvis der ikke kom mere/smerter. 

Men ring lige til fødegangen nu du allerede er i risiko for for tidlig fødsel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.