Baby med hovedet nede i bækken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2020

Anonym trådstarter

Hej ladies

Når baby ligger med hovedet nede, hvor mærker I så mest aktivitet henne? Har i dag fået at vide af jordemoderen at min lille søn endelig ligger med hovede nede, men mærker ham overalt i maven (36+3). Og det er svært at skelne mellem numse, hovedet og ben/spark/stræk  Hvor mærker I mest aktivitet henne og hvordan føles det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2020

Barn3

Anonym skriver:

Hej ladies

Når baby ligger med hovedet nede, hvor mærker I så mest aktivitet henne? Har i dag fået at vide af jordemoderen at min lille søn endelig ligger med hovede nede, men mærker ham overalt i maven (36+3). Og det er svært at skelne mellem numse, hovedet og ben/spark/stræk  Hvor mærker I mest aktivitet henne og hvordan føles det? 

Hej

Jeg et 39+2

Jeg kan mærke tyddeligt hbordan min baby ligger. Og største aktivitet et med numsen og når han vil strækje benene. 

Jeg kan mærke numsen,lår og især tyddeligt ryggen. Og når jeg få plukveer,så kan jeg mærke numsen og ryggen. Min ligger helt til højre,så numsen er ellers ved mavesækken eller under ribbenene.  Som jm bedkrev,så ligger baby med benene tæt på sig og derfor passer god5 på mine ribbenene, men du kan tro han kan også finde på at slå der. M7ndste aktivitet er for neden. Bare lidt kildende imellem, hvis han finder lige på at strække sine arme.

Pæadsen er trængt pt,så det bliver lidt hårdt

Anmeld Citér

23. oktober 2020

Miti's mama

Da hun først havde vendt var det spark i ribbenene der bedst kunne mærkes, men de kan jo vrikke rundt i ret lang tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.