Følelse af at være “åben” op til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. oktober 2020

Anonym trådstarter

Godaften 

Måske er det mærkeligt, men jeg synes at det føles som om, der er åbent op til babyen.. når jeg fx er på toilet, synes jeg det føles ekstra “åbent”. Er det normalt at have den fornemmelse, nærmest som om baby kan komme ud?? Jeg er i uge 34 og det er ikke første barn 

Jeg kan også nogle gange mærke at baby borer med i bækkenet og det jager, men det er en anden følelse, synes jeg  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Godaften 

Måske er det mærkeligt, men jeg synes at det føles som om, der er åbent op til babyen.. når jeg fx er på toilet, synes jeg det føles ekstra “åbent”. Er det normalt at have den fornemmelse, nærmest som om baby kan komme ud?? Jeg er i uge 34 og det er ikke første barn 

Jeg kan også nogle gange mærke at baby borer med i bækkenet og det jager, men det er en anden følelse, synes jeg  

Jeg tror den følelse er helt normal. 
jeg er i uge 33 og begynder også at føle det anderledes dernede. Især når jeg fx er på toilet eller sidder på hug. Jeg tænker det er der der er størst pres på bækkenbund og at det er det du mærker. Man kan ikke mærke om livmoderhalsen er åben, så det er ikke det du mærker.

Anmeld Citér

23. oktober 2020

Barn3

Anonym skriver:

Godaften 

Hej

Jeg er 39+2,heller ikke første graviditet og du kan tror der har været extra åbent længe. Især mens man sidder på wc og skal tørre sig. 

Men intet, absolut intet andet tydrr på at baby vil ud. Jeg plejer at gå over term.dato

Anmeld Citér

23. oktober 2020

Anonym trådstarter

Det er godt at vide, at andre oplever det samme  det føles netop som om der decideret er åbent derop, men som det blev nævnt, så kan det ikke mærkes hvis livmoderhalsen var åben (godt!).
Det kan nok godt passe at det hænger sammen med at baby (tror jeg) har sat sig fast i bækkenet i løbet af ugen. Kan se at min mave er sunket og nogle gener er også væk (men har været erstattet af jag i underlivet). Så må jeg nok finde mig i at baby trykker på bækkenbunden når jeg går på toilet fremover 

Anmeld Citér

23. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det er godt at vide, at andre oplever det samme  det føles netop som om der decideret er åbent derop, men som det blev nævnt, så kan det ikke mærkes hvis livmoderhalsen var åben (godt!).
Det kan nok godt passe at det hænger sammen med at baby (tror jeg) har sat sig fast i bækkenet i løbet af ugen. Kan se at min mave er sunket og nogle gener er også væk (men har været erstattet af jag i underlivet). Så må jeg nok finde mig i at baby trykker på bækkenbunden når jeg går på toilet fremover 

Det lyder fuldstændig normalt! jeg tror du har ret i at baby har sat sig ned i bæknet. Sådan lyder det ud fra din beskrivelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.