Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan er jeres oplevelse med dukkestr. Er det 36 eller 46 cm der hitter når det er til en under et år. Som nok slet ikke leger med den længe, men nu er det det hun får. Jep jeg er startet julegaver allerede, men går lidt efter tilbudene Pft
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De der slaske dukker af de mindre. En der passer til at kunne have under armen.
Rubens dukker var et hit her.
Ano18 skriver: Hvordan er jeres oplevelse med dukkestr. Er det 36 eller 46 cm der hitter når det er til en under et år. Som nok slet ikke leger med den længe, men nu er det det hun får. Jep jeg er startet julegaver allerede, men går lidt efter tilbudene Pft
Min første dukke var 10-15 cm. Det var min yndlingsdukke i mange år.
Jeg vil sige, at en dukke på 30 cm er perfekt som den første dukke. Gerne med blød krop og en sut. Vores piger har begge haft Corolle, som de har været rigtig glade for
Jeg vil også sige en mindre dukke når de er så små. Min datter fik en på omkring 30 cm i 1 års, og den passer så fint.
Vores pige har været Så glad for den bløde dukke med lift og sutteflaske fra lilliputiens. Den kan jeg virkelig anbefale
Min datter havde en på 34 cm den var meget mere et hit end de andre dukker på 40-45 cm.
Desværre kom kun til at knække benet af, så nu er dukket smidt ud, men det var vitterligt hendes yndlings dukke fra 1 år ti hun blev 3,5 år
Vi har haft 30 cm, og vores på 5 bruger stadig den størrelse - hun peger selv på dem når vi er i butikker, det er "den rigtige baby"
Jeg synes størrelsen er fin, også selvom hun er 5..
Tak for svar - der er hermed bestilt en “lille” en og så syer min veninde lift til den og tøj. Jeg sad og googlede gaver til baby og fandt en sød idé jeg også lige vil smide videre. Hvis baby er for lille til alligevel at registrere julegaver kan man hver dag i december tage et billede og så lave en fotobog i stedet. Og måske med en lille tekst. Også fra juleaften og juledagene, plus nytårsaften evt. Så efterfølgende kan baby få den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128