Familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.449 visninger
11 svar
2 synes godt om
20. oktober 2020

Anonym trådstarter

Bare helt kort - jer med tre børn eller mere - er I også fuldstændig smadrede om aftenen? Vores er 3,7 og 10 år. 
seriøst - nogle dage sover jeg inden 20.30. Og vi står op omkring kl. 6. 
der er fart på og få pauser i løbet af dagen, ja, men kan det virkelig gøre en SÅ træt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2020

Ellie79

Anonym skriver:

Bare helt kort - jer med tre børn eller mere - er I også fuldstændig smadrede om aftenen? Vores er 3,7 og 10 år. 
der er fart på og få pauser i løbet af dagen, ja, men kan det virkelig gøre en SÅ træt? 

Vores er 5,9 og 13 år og ja der er fart på, men hold op de også er selvkørende. De store kommer selv hjem og skriver bare hvis de går hjem til nogen, eller tager en ven med hjem.

De kan passe ham på 5 år en times tid, så min mand og jeg får tit løbet en tur og samlet lidt energi op der.

Men weekenderne er fyldt med fodbold og stævner. De skal tit køres et sted hen. Men alt er inden for de sidste 2 år blevet så meget nemmere. 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

Ellie79 skriver:

Vores er 5,9 og 13 år og ja der er fart på, men hold op de også er selvkørende. De store kommer selv hjem og skriver bare hvis de går hjem til nogen, eller tager en ven med hjem.

De kan passe ham på 5 år en times tid, så min mand og jeg får tit løbet en tur og samlet lidt energi op der.

Men weekenderne er fyldt med fodbold og stævner. De skal tit køres et sted hen. Men alt er inden for de sidste 2 år blevet så meget nemmere. 

Så du mener, der er lys forude for os?  Vil sige den mindste på tre virkelig også trækker tænder ud pt......  

Anmeld Citér

20. oktober 2020

LSS

Jeg er alene med fire børn på hhv 2, 4, 7 og 9. For det meste går det hele meget nemt, men lige i de her dage hvor jeg er virkelig hårdt ramt af sygdom (høj feber, hoste, ondt i brystet og generel utilpas) der er det sindssygt hårdt at være alene. Idag bestilte jeg mad. Og de to sidste dage har de fået pasta med ketchup og pølser. Ikke det sundeste, men det var mad. Jeg synes det er allermest hårdt med de to små, da de kræver langt mere end de store. Med de ældste synes jeg alting blev nemmere efter 5 års alderen. 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja her er vi også dødtrætte kl. 20

vi har tre drenge på 3, 6 og 9. Så der er gang i den herhjemme

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Mom

Profilbillede for Mom

Det bliver bedre

Vores er nu 18, 15 og 12 år. Manden og jeg er begyndt til en fælles sport, nu hvor de alle er mere eller mindre selvkørende (nu er det mest hende på 12 vi skal være om, men det er vitterlig ikke hårdt).

Faktisk vil jeg mene at jo ældre de bliver jo nemmere bliver det praktiske jo, men så bliver det bare lidt mere hårdt følelsesmæssigt, da der så kommer andre ting til...

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Jeg er alene med fire børn på hhv 2, 4, 7 og 9. For det meste går det hele meget nemt, men lige i de her dage hvor jeg er virkelig hårdt ramt af sygdom (høj feber, hoste, ondt i brystet og generel utilpas) der er det sindssygt hårdt at være alene. Idag bestilte jeg mad. Og de to sidste dage har de fået pasta med ketchup og pølser. Ikke det sundeste, men det var mad. Jeg synes det er allermest hårdt med de to små, da de kræver langt mere end de store. Med de ældste synes jeg alting blev nemmere efter 5 års alderen. 

Puuuuuha - god bedring! 
mine de store er også nemme. Men den lille........ 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja her er vi også dødtrætte kl. 20

vi har tre drenge på 3, 6 og 9. Så der er gang i den herhjemme

Puha..... dejligt med en der forstår! 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det bliver bedre

Vores er nu 18, 15 og 12 år. Manden og jeg er begyndt til en fælles sport, nu hvor de alle er mere eller mindre selvkørende (nu er det mest hende på 12 vi skal være om, men det er vitterlig ikke hårdt).

Faktisk vil jeg mene at jo ældre de bliver jo nemmere bliver det praktiske jo, men så bliver det bare lidt mere hårdt følelsesmæssigt, da der så kommer andre ting til...

Jeg forstår hvad du mener - det med det følelsesmæssige aspekt. Pt er det mest den tre-årige der piver, skriger og bare du ved..... driller de store 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

LSS

Anonym skriver:

Puuuuuha - god bedring! 
mine de store er også nemme. Men den lille........ 

Tak  præcis det samme her, de to små huhaaaaa de kan trække tænder ud!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.