Hjælp til pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2020

ingegerd

BAE skriver:

Hvorfor ik? Hvorfor er det slemt? 

Fordi det er et oplagt mobbe navn. Jeg kender en, der hedder det, og hun har måtte lægge øre til lidt af hvert fra hendes klassekammerater.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Fordi det er et oplagt mobbe navn. Jeg kender en, der hedder det, og hun har måtte lægge øre til lidt af hvert fra hendes klassekammerater.

Så fordi du kender en der har været uheldig og gået i klasse med nogle børn der mobbe de hende på grund af det, så kan ingen børn hedde det.? Så er der da mange navne man ikke kan byde børn..

Børn kan blive mobbet for alt, så alle navne kan være et oplagt mobbe navn hvis børn vil mobbe med dit navn, skal de nok finde på noget, om det er Jesper, Emma eller Kastanje.. Men det er fair nok at du ikke ville byde dit barn det.. Men at sige at man ikke kan byde sit barn det, er måske lidt voldsomt.

Jeg synes det er sødt som mellemnavn.. 

Anmeld Citér

29. december 2020

ingegerd

Så fordi du kender en der har været uheldig og gået i klasse med nogle børn der mobbe de hende på grund af det, så kan ingen børn hedde det.? Så er der da mange navne man ikke kan byde børn..

Børn kan blive mobbet for alt, så alle navne kan være et oplagt mobbe navn hvis børn vil mobbe med dit navn, skal de nok finde på noget, om det er Jesper, Emma eller Kastanje.. Men det er fair nok at du ikke ville byde dit barn det.. Men at sige at man ikke kan byde sit barn det, er måske lidt voldsomt.

Jeg synes det er sødt som mellemnavn.. 

Jeg synes ikke, at man kan sammenligne navne som Emma og Kastanje. Emma er et navn, hvorimod Kastanje er en nød. 

Der findes mange andre botaniske navne at vælge imellem, som ikke er oplagte mobbe navne. Hvorfor unødvendigt byrde sit barn. 

Anmeld Citér

29. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
ingegerd skriver:

Jeg synes ikke, at man kan sammenligne navne som Emma og Kastanje. Emma er et navn, hvorimod Kastanje er en nød. 

Der findes mange andre botaniske navne at vælge imellem, som ikke er oplagte mobbe navne. Hvorfor unødvendigt byrde sit barn. 

Jeg sammenligner ikke, jeg siger at lige meget hvad du hedder, hvis børn vil mobbe dig, så er det lige meget om du hedder det ene eller det andet, så skal de nok finde en grund til at mobbe dig. 
Og hvilke navne er bedre end Kastanje, som I dit hoved er mindre oplagte mobbenavne..? 

og nu var Kastanje også kun et MELLEMNAVN, ikke fornavnet.. 

Anmeld Citér

30. december 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Nova noelle

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.