Hej hej. Har ikke glemt jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Kloster

Men har bare en rigtig travl tid lige i øjeblikket...

Er startet i min 2. praktik i psykiatrien (på ssa udd) og den tærer bare på mig. Det er enormt spændende og jeg kan godt se mig selv, arb der, når jeg er udlært. Men det kræver mange tanker og man skal altid tænke på at være et skridt foran beboeren.

Derudover har manden været vag. Influenza... Og han er jo virkelig syg så.
Ja vi kvinder skal jo ikke klage over en fødsel, når vi aldrig har oplevet en mandlig influenza!!! :o)

Mads er skide pyldret og total hyzz hele tiden. 4 år er jo bare en katastrofe og han føler hele verden altid går ham imod.
Mads går til fodbold 1 gang om ugen og der tager far med.

Nicolaj går til fodbold 2 gange om ugen og til kamp ca hver 2. lørdag.
Og Rasmus vil også til fodbold nu og det er også 2 gange om ugen + kampe.

Oven i det hele, har jeg lektier, manden kommer hjem kl ca 17-18 hver dag og jeg arbejder 7-15 + kørsel.
Pyhh... Bliver helt forpustet bare ved at skrive det hele...

Ynk ynk... Er så træt og udkørt. Og det hele kræver meget meget planlægning...

Men bare rolig :o) Jeg har ikke glemt jer...

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Pia.

Vi har heller ikke glemt dig... ;)....
Dejligt lige at høre et lille pip fra dig... men forstår godt du har travlt... - er spændt på hvor meget tid jeg selv får her inde efter 1.maj når jeg starter op igen... :P
Og igen tak for hjælpen..:)
KNUS (H)

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Dejligt lige at høre et lille pip fra dig... men forstår godt du har travlt... - er spændt på hvor meget tid jeg selv får her inde efter 1.maj når jeg starter op igen... :P
KNUS (H)

Forhåbentlig ikke så meget tid, i hvert fald ikke om dagen...;)

Er det tirsdag du skal på besøg i legestuen?

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Og Kloster...du er ikke glemt.
Stopper selv min praktik på torsdag...:D Glæder mig så meget til at komme tilbage på skolebænken...
Knus..

Anmeld

13. april 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

KNUS (H)

Forhåbentlig ikke så meget tid, i hvert fald ikke om dagen...;)

Er det tirsdag du skal på besøg i legestuen?

Nej det bliver nok om aften... ja måske tirsdag, skal lige have fat I Henrik og høre ham ad... ved ikke lige om det bliver der - Mads er ikke helt frisk, så nu må jeg lige se...

Anmeld

13. april 2008

Tullebobs

Hej Kloster

Jeg kan da godt forstå, at du ikke har meget tid til at skrive her på siden med det program du/I har lige for øjeblikket. Men dejligt at høre fra dig:D Jeg kan ikke helt huske det, men har I solgt jeres hus?

Kh Trine

Anmeld

13. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Kloster,

Hvordan har du det med dit praktikophold? Ja udover at det er spændende? Jeg spørger fordi, da min svigermor var afsted på psyk-delen, fik hun arbejdet en hel del med sig selv også. Faktisk så meget at hun var helt udmattet tilsidst. Men på en god måde :) Er det også noget du mærker til?

Kh Jeanne

ps hvordan går det hos DDV?

Anmeld

13. april 2008

Kloster

Hej folkens... (H) Min DDV kur går ikke rigtig, men jeg tager ikke på. Jeg går alligevel langsomt ned af. Gør jeg altid, når jeg starter på arb, hvor jeg går mere, end på skolen. Huset er stadig ikke solgt. Står stille. SKOD >( Men vi venter stadig med længsel. Gården står også stadig til salg, så vi må væbne os med tålmodighed :'( Ang psyk-praktikken flytter den mine grænser ekstrem meget. Jeg lærer sååå meget om mig selv også og få flyttet 1 mill fordomme, holdninger og meninger og nogle mennesker, jeg faktisk ikke vidste en disse om. Og jeg det er nok også grunden til, jeg er så ekstrem træt hver dag. I torsdags lagde manden sig i sengen, da han kom hjem fra arb af. Jeg var så træt jeg var lige ved at falde om. Manden stod op for at spise aftensmad og da vi var færdige, faldt jeg om på sofaen kl 18.15-22 (så Paradis Hotel :D ) Og gik i seng igen kl 23-6 om morgenen. Ja der fik jeg sovet ud 8D Venlig hilsen Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.