Gode råd mod tynd mave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sønnike på 5 år har rigtig tynd mave idag. Han er ikke dårlig og har ikke ondt i maven eller noget i den dur. 

han har været i børnehave idag hvor der ikke har været noget. Men siden vi er kommet hjem (17:00 ca) skidt i bukserne 4 Gange fordi han simpelthen bare har slået en prut hvor der er kommet afføring med. 

har giver ham havregryn og banan. Men er der andet man kan give for at sætte lidt ro i maven til natten? 

frygter at han prutter i søvne og der så kommer noget med som jeg ikke opdager og han så er helt rød i morgen tidlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Sønnike på 5 år har rigtig tynd mave idag. Han er ikke dårlig og har ikke ondt i maven eller noget i den dur. 

han har været i børnehave idag hvor der ikke har været noget. Men siden vi er kommet hjem (17:00 ca) skidt i bukserne 4 Gange fordi han simpelthen bare har slået en prut hvor der er kommet afføring med. 

har giver ham havregryn og banan. Men er der andet man kan give for at sætte lidt ro i maven til natten? 

frygter at han prutter i søvne og der så kommer noget med som jeg ikke opdager og han så er helt rød i morgen tidlig 

Husk at sørge for at han får godt med væske. 

Revet æble og cultura er nok de råd jeg kan bidrage med. 

God bedring med ham. 

Anmeld Citér

8. oktober 2020

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg sover oftest sammen med mine børn når de har dårlig mave, så vågner jeg nemlig ved lugten. Enten på en madras på deres værelse, eller de på en madras i soveværelset. 

Coca cola, toast brød og Mariekiks plejer at være diæten her

Anmeld Citér

8. oktober 2020

Anonym trådstarter

jjuhl skriver:

Jeg sover oftest sammen med mine børn når de har dårlig mave, så vågner jeg nemlig ved lugten. Enten på en madras på deres værelse, eller de på en madras i soveværelset. 

Coca cola, toast brød og Mariekiks plejer at være diæten her

Han sover også i min seng i nat  

men det har ikke lugtet så noget tidspunkt. Heller ikk på toilettet hvilket faktisk undrede mig. Så tvivler på at jeg vil kunne lugte noget i bleen 

men han sover nu. Så håber jeg natten går fint og han er frisk i morgen

Anmeld Citér

9. oktober 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg har altid mælkesyrebakterie i tabletform i skabet - købt i matas. de kan gøre underværker på kort tid synes jeg når maven er slået i stykker. og som andre siger, kiks, toast er godt

Anmeld Citér

9. oktober 2020

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

jeg har altid mælkesyrebakterie i tabletform i skabet - købt i matas. de kan gøre underværker på kort tid synes jeg når maven er slået i stykker. og som andre siger, kiks, toast er godt

Tak. Han har fået det hele. Med undtagelse af mælkesyren tabletterne. Og har stadig dårlig mave idag. Men han er hos sin far nu. Og han tager ham til lægen mandag hvis det ikk er blevet bedre over weekenden 

Anmeld Citér

10. oktober 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak. Han har fået det hele. Med undtagelse af mælkesyren tabletterne. Og har stadig dårlig mave idag. Men han er hos sin far nu. Og han tager ham til lægen mandag hvis det ikk er blevet bedre over weekenden 

https://www.webapoteket.dk/helbred/mave-og-tarm/tasectan-junior-p-215455

det her funker og er til det..

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

https://www.webapoteket.dk/helbred/mave-og-tarm/tasectan-junior-p-215455

det her funker og er til det..

Tak. Det vil jeg få købt til en anden gang så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.