Nye sofaerne. Hvilke har i og købt hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi er i fuld gang, med at overveje nye sofaerne, og mangler lidt inspiration!

Vi vil gerne ha 1 2 personers og 1 3 personers sofaerne, lige som vi har nu. Vi vil ik ha en kæmpe stor flyder med puf ud!

De kommer til at så frit i rummet, så bagsiden ska være pæn, ryglænet så højt, at man bare ka læne hovedet tilbage og slappe af. Armlæn ska også ha en god højde, sådan at de rent faktisk kan bruges, til at læne dig op af, når man slænger sig og sædet må ik være alt for dyb. Man ska ku sidde helt tilbage og stadig nå jorden, selvom men kun er 1.68 høj

Og sidst men ik mindst, så ska den kun tåle, at blive brugt af 2 vilde unger og nogle tosset katte.

Så kom endelig med jeres bedste bud på, hvordan sådan et par sofaerne ser ud, og vis gerne jeres også. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Slet ingen som har gode ideer? 

Anmeld Citér

8. oktober 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
StineW79 skriver:

Vi er i fuld gang, med at overveje nye sofaerne, og mangler lidt inspiration!

Vi vil gerne ha 1 2 personers og 1 3 personers sofaerne, lige som vi har nu. Vi vil ik ha en kæmpe stor flyder med puf ud!

De kommer til at så frit i rummet, så bagsiden ska være pæn, ryglænet så højt, at man bare ka læne hovedet tilbage og slappe af. Armlæn ska også ha en god højde, sådan at de rent faktisk kan bruges, til at læne dig op af, når man slænger sig og sædet må ik være alt for dyb. Man ska ku sidde helt tilbage og stadig nå jorden, selvom men kun er 1.68 høj

Og sidst men ik mindst, så ska den kun tåle, at blive brugt af 2 vilde unger og nogle tosset katte.

Så kom endelig med jeres bedste bud på, hvordan sådan et par sofaerne ser ud, og vis gerne jeres også. Vh Stine 

Vores er ca 4 år. Fra Ilva. God siddestilling i forhold til små, jeg er 160. Højde er lidt for lav til dig, men man kan købe ryglæn til. Den hedder umbria tror jeg nok. 
men jeg vil ikke anbefale den. Dens ryglænspuder har mistet faconen. Stoffet er slidt.  Og så kostede den 16.000.. 

den næste vi skal have vil være fra Bolia hvor vi også har en lænestol fra(model sion i læder). De havde for nylig tilbyd hvor jeg fandt en sofa hvor stoffet var enormt slidstærkt! Og så var den billigere end den vi har nu, grundet rabatten. 
Så mit råd til dig vil være at prøve deres sofaer og forklar at det er en sofa der skal bruges og kunne holde til en del. Og hold øje med udsalg. 

Anmeld Citér

8. oktober 2020

Pb18

Vi har også en fra ilva og selvom den kostede 17000 så har puderne slet ikke holdt facon. Klagede inden den var 1 år gammel men det var ikke noget man kunne klage over, de skulle bare rystes op. Næste gang går vi også i bolia, har kun hørt godt om deres.

Men ift inspiration, så kig på instagram /pinterest og se forskellig indretning. Måske der er noget der inspirerer 

Anmeld Citér

8. oktober 2020

Anonym

Vi har og er vildt glade for tremmesofa konceptet. 

At man har flere " hjørner" og kunne sidde ret op og ned i.

De findes i oseaner af pris klasser. Men igen der kan man også købe katten i sækken. Vi har en brugt hjørne tremmesofa som er noget sat til. Men igen konceptet med sidde ideen er lige os. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.