Pludselige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. oktober 2020

JoseFi92

Jeg fødte for en uge siden og har haft et normalt forløb med blødning og efterveer osv. Mine efterveer ophørt for flere dage siden. 

Pludselig her til aften får jeg kraftige smerter i den venstre del af mit underliv svarende til nederste del af maven, lysken og ned i skeden og med stråling ned i benet. Det føles nærmest som kraftige mens smerter eller efterveer. Men det er kun i den ene side, er konstant og kom helt ud af det blå. 

Jeg har i øvrigt følt mig utilpas her til aften og tjekket min temperatur som sagde 37,3.

Nogen der ved om det her er normalt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2020

serinasmor

JoseFi92 skriver:

Jeg fødte for en uge siden og har haft et normalt forløb med blødning og efterveer osv. Mine efterveer ophørt for flere dage siden. 

Pludselig her til aften får jeg kraftige smerter i den venstre del af mit underliv svarende til nederste del af maven, lysken og ned i skeden og med stråling ned i benet. Det føles nærmest som kraftige mens smerter eller efterveer. Men det er kun i den ene side, er konstant og kom helt ud af det blå. 

Jeg har i øvrigt følt mig utilpas her til aften og tjekket min temperatur som sagde 37,3.

Nogen der ved om det her er normalt? 

Jeg ville umiddelbart ringe til vagtlægen eller evt fødegangen - har du haft besøg af sundhedsplejerske? for jeg kan ikke huske hvornår man overgår til almindelig læge igen

Anmeld Citér

7. oktober 2020

JoseFi92

Jeg har lige haft fat i barselsgangen og de siger at når jeg ikke har feber, så burde det ikke være noget. Men jeg er stadig utryg fordi det er kommet så pludseligt og kun er i den ene side. Og gør meget ondt

Anmeld Citér

7. oktober 2020

JoseFi92

Jeg har lige taget min temperatur igen og nu siger den 37,7

Anmeld Citér

8. oktober 2020

Camillos

JoseFi92 skriver:

Jeg har lige taget min temperatur igen og nu siger den 37,7

Fik du fat i din læge?... Eller har du fået det bedre? 

Anmeld Citér

9. oktober 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Noget nyt?

Jeg havde selv sådan en tur med nr. 2, dog fik jeg feber også...

de fandt aldrig ud af hvorfor men de kunne se noget på scanning de ikke vidste hvad var så jeg fik antibiotika og hjem i seng..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.