Er den positiv? ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2020

Anonym trådstarter

Hej! 

Er denne ÆL test positiv? 

Jeg ammer, og har ikke fået menstruation endnu - men har aldrig fået så positiv en ÆL-test før. Jeg forsøger ikke specielt på at blive gravid igen - vi tænker at forsøge igen om 2-3 måneder, hvis min cyklus er tilbage. Men jeg vil gerne lære min cyklus at kende, så jeg tester lidt en gang imellem når jeg har ÆL-lignende "smerter"  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2020

MEF

Den er negativ.

Teststregen skal være mindst lige så tydelig som den anden streg. 

Anmeld Citér

5. oktober 2020

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Den er negativ.

Teststregen skal være mindst lige så tydelig som den anden streg. 

Ok, kan man så sige at den er positiv en af de kommende dage? 

Anmeld Citér

5. oktober 2020

MEF

Anonym skriver:

Ok, kan man så sige at den er positiv en af de kommende dage? 

Der kan man ikke være sikker på.

Nogen får mere og mere tydelige streger optil ægløsning, men nogen oplever at de er svingende tydelighed indtil de pludselig er positive. Egentlig anbefales man at man tester 2 gange dagligt (fx formiddag og aften), for at være sikker på at man fanger den. 
Hvis jeg var dig ville jeg ligge de tests væk til du har fået din menstruation. Ellers kan du jo få brugt en million tests, fordi du jo ikke ved om de er langt fra eller tæt på ægløsning. 
Held og Lykke

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Der kan man ikke være sikker på.

Nogen får mere og mere tydelige streger optil ægløsning, men nogen oplever at de er svingende tydelighed indtil de pludselig er positive. Egentlig anbefales man at man tester 2 gange dagligt (fx formiddag og aften), for at være sikker på at man fanger den. 
Hvis jeg var dig ville jeg ligge de tests væk til du har fået din menstruation. Ellers kan du jo få brugt en million tests, fordi du jo ikke ved om de er langt fra eller tæt på ægløsning. 
Held og Lykke

Ok, tak for det, jeg må være tålmodig. Ved du hvornår man typisk får mens efter fødslen? Jeg ammer 2-3 x i døgnet, og fuldammede til hun var 6 mdr (hun er 7 mdr nu)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.