Gravidtet og abort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2020

Anonym trådstarter

Da jeg for et par dage siden fandt ud af at jeg er gravid. Og jeg har en datter på 1 år, og ikke et særligt godt parhold.. sidder jeg og overvejer en abort da manden synes det er bedst, da vores forhold ikke er i top. Heller ikke vores økonomi. Jeg er enig i dette men har en forvirring inde i mig�� ved ikke helt hvad det rigtige valg vil være? Kæresten siger at vores forhold bare vil blive værre af at få endnu et barn da vores datter virkelig kræver meget.. og jeg som 20 årig ikke kan klarer to børn.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Da jeg for et par dage siden fandt ud af at jeg er gravid. Og jeg har en datter på 1 år, og ikke et særligt godt parhold.. sidder jeg og overvejer en abort da manden synes det er bedst, da vores forhold ikke er i top. Heller ikke vores økonomi. Jeg er enig i dette men har en forvirring inde i mig�� ved ikke helt hvad det rigtige valg vil være? Kæresten siger at vores forhold bare vil blive værre af at få endnu et barn da vores datter virkelig kræver meget.. og jeg som 20 årig ikke kan klarer to børn.. 

Ingen heer

Anmeld Citér

4. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det kræver mod og modenhed at indse at man ikke kan tage vare på et barn. 
En ting er det følelsesmæssig i at skulle træffe sådan et valg, men det handler ikke kun om følelser. Hvis du fx allerede nu ved at jeres økonomi eller forhold ville kunne holde til at der kom et ekstra barn i jeres liv, tænker jeg det er vigtigt at kunne tage en voksen beslutning for jer selv om jeres familie. 
Der er ingen der kan fortælle dig hvad du skal gøre. Kig dybt i dig selv og Overvej grundigt hvad det er du siger ja eller nej til. 
held og Lykke med det svære valg

Anmeld Citér

4. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige været der og været igennem en medicinsk abort.. dog af andre årsager end dig. Jeg er selv med mine to børn på 15 og 8 og blir 41 om lidt. 
det er altid et svært valg at vælge et barn fra men nogen gange er det den bedste beslutning 

det var et svært valg for mig også men uden tvivl det rigtige valg... håber du finder det rette valg for dig og din kæreste 

Anmeld Citér

5. oktober 2020

Abracadabra

Jeg ville vælge abort. 

Jeg forstår, at du ikke har lyst til en abort - hvem synes, at det er fedt at få en abort? - men den bedste løsning er ikke altid den rareste. Aborter ER ubehagelige både fysisk og psykisk, men jeg ville tage det ubehag på mig frem for at lægge det på mit meget lille barn, som skal leve med forældre, der er SÅ pressede på parforhold og økonomi. 

Anmeld Citér

5. oktober 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg ville vælge abort. 

Jeg forstår, at du ikke har lyst til en abort - hvem synes, at det er fedt at få en abort? - men den bedste løsning er ikke altid den rareste. Aborter ER ubehagelige både fysisk og psykisk, men jeg ville tage det ubehag på mig frem for at lægge det på mit meget lille barn, som skal leve med forældre, der er SÅ pressede på parforhold og økonomi. 

Jeg føler heller ikke selv jeg er klar til endnu et barn, men noget inde i mig siger jeg er meget forvirret og når det allerede er imorgen jeg har en tid til abort.. sidder jeg idag og tænker virkeligt meget over det, kæresten siger at barnet vil være meget svært at beholde da vi vil blive meget presset.

Anmeld Citér

5. oktober 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg føler heller ikke selv jeg er klar til endnu et barn, men noget inde i mig siger jeg er meget forvirret og når det allerede er imorgen jeg har en tid til abort.. sidder jeg idag og tænker virkeligt meget over det, kæresten siger at barnet vil være meget svært at beholde da vi vil blive meget presset.

Det er et svært valg, og det kan virke nemmere at undlade at tage det svære valg, men på den lange bane lyder abort til at være det ansvarlige valg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.