Hej allesammen
Jeg ved ikke om min krop forråder mig eller hvad der er galt, hvis der da er noget galt.
Jeg har efter en MA i juli, udskrabning den 20. juli, testet positiv igen den 5. September. Har været ved lægen og fået bekræftet graviditeten, været til scanning hvor de ikke kunne se noget, og få taget blodprøver med faldende hcg, blodprøver der gik fra 56 til 130 og faldt til 58 - fik konstateret det er endt i endnu en abort
var dog umiddelbart knap og nap gravid da jeg nok har kunne teste positiv allerede uge 3+ og på mit hcgtal blev jeg skønnet til kun at være 3-4 uger henne. Lægen vurderede ikke vi behøvede at gøre yderligere da kroppen nok selv ville klare det. Blev bedt om at ringe sidst i oktober for at få en snak om hvordan det er gået under denne abort og tjekke op på om jeg har fået min menstruation.
Da jeg stadig var gravid med stigende hcg tog jeg en digital test den 8. September som også viste at jeg var 3-4 uger henne.
Jeg pletblødte så meget lidt for 19 dage siden og ringede derfor til lægen for at få målt hcg, da min MA blev opdaget ved scanning efter pletblødning.
men nu 14 dage efter jeg fik målt et faldende hcg ved lægen og konstateret en abort igen, tester jeg stadig gravid, stadig 3-4 uger henne ifølge en digital test... Jeg har pletblødt meget lidt siden jeg fik målt faldende hcg, 2 gange er der løbet lidt blod ned langs kanten af toilettet når jeg har tisset, jeg ikke haft ondt, lidt spændinger i underlivet men ikke ondt.
Bør jeg søge læge på baggrund af at jeg stadig tester positiv, med samme resultat på testen som for knap 4 uger siden? Jeg bliver lidt nervøs for om der kan være noget galt, specielt fordi efter min MA testede jeg negativ 14 dage efter udskrabningen, og der var graviditeten gået i stå da jeg var 6+5 og jeg havde et hcgtal på 20.000. Burde mit hcg ikke være helt ude af kroppen nu da jeg kun havde et hcgtal på 58 for 14 dage siden? 
Anmeld
Citér