Anonym skriver:
Hej
ja lige et spørgsmål.
Altså min mand og jeg bruger gummi som beskyttelse, og det har fungeret fint.
Jeg bliv i Tvivl om hvornår jeg sidst fik min menstruation. Men her igår eftermidag ca kl 15 eller kl 16 ca ku jeg se lidt lyserødt blødning. Så tænkte jeg ja nu kommer min mens så jeg ikke skal gå rundt og bekymre mig mere om det. Men siden igår og indtil nu, så der ikke kommet noget på mit bind. Og kun når jeg tøre mig grundig at der kommer få dråber ja frisk blod. Og det var igår. Her da jeg skulle tøre mig for lidt siden der så det gammel blod der kommer. Skal lige siges at nomalt når jeg få min mens så vælder det ned med frisk blod næsten med det samme og 1-2 timer efter så er mit bind rimelig fyldt. Så det her undre mig da jeg aldrig oplevet det før det her. KUN EN GANG da jeg ventet mit første barn i sin tid.
Men når nu vi bruger gummi så er graviditet jo udlukket! Hvad kan det så skyldes de damer? Er det sygdom eller er jeg allerede gået i overgangs alderen eller hvad sker der for min krop? Jeg er for øvrigt starten af tredverne. 
Hej,
For det første - massere børn er blevet til selvom man har brugt kondom. Det kan altså ske - så start lige med en test så der kan udelukkes graviditet.
For det andet, så ville jeg slå koldt vand i blodet. Det du beskriver lyder som måden min mens starter på, og jeg tænker at det formentlig er din mens på vej. Måske er der ophobet sig lidt blod der nu kommer ud først = gammelt blod etc, der kan være mange grunde.
Selvfølgelig skal du holde øje med det, for blødningsforstyrrelser skal man holde øje med, men det lyder rimelig harmløst i mine øre.
Anmeld
Citér