Tør ikke teste ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Åh de damer... 

har haft SÅ meget muren i maven. Ømme bryster. Og ikke skyggen af mens endnu - men det kan jo nåes. Skal have mens på min 27-29 dag og er på dag 28. 

Men i dag kom der en kæmpe klump hvid tyk slim ud, altså udflåd ? Det har jeg altså aldrig oplevet udover ved slimprop. Har et par børn og vi har prøvet i et par år nu. Men - tør næsten ikke teste. 
burde lige vente et par dage. Men er så fristet til at købe en test i aften. Til i morgen �� 

men har nogle prøvet der udflåd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2020

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Åh de damer... 

har haft SÅ meget muren i maven. Ømme bryster. Og ikke skyggen af mens endnu - men det kan jo nåes. Skal have mens på min 27-29 dag og er på dag 28. 

Men i dag kom der en kæmpe klump hvid tyk slim ud, altså udflåd ? Det har jeg altså aldrig oplevet udover ved slimprop. Har et par børn og vi har prøvet i et par år nu. Men - tør næsten ikke teste. 
burde lige vente et par dage. Men er så fristet til at købe en test i aften. Til i morgen �� 

men har nogle prøvet der udflåd? 

Ikke lige en klump, men har en del udflåd og ømme nippels. Har dog svingene teste   Så er også lidt i vente position, men ifølge sidste mens er jeg i uge 5+ 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Mortil2piger18 skriver:

Ikke lige en klump, men har en del udflåd og ømme nippels. Har dog svingene teste   Så er også lidt i vente position, men ifølge sidste mens er jeg i uge 5+ 

Svingene teste ??? 

min test var negativ her til aften. Dumt. Min mens kommer nok så. Burde da være positiv nu hvis man er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.