Åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Åh hvor har jeg dog dummet mig! Har testet bragende positiv i et par dage, ca en uge efter jeg sku have haft mens. Så vil tro jeg er omkring de 5 uger. Nu tog jeg en idag også. Den var dælme næsten negativ har dog ingen  tegn på rumsteren eller mens agtigt tegn, stadig enormt ømme brystvorter som ved den første. Gud hvor jeg dog håber at det enten var en fejl i testen eller mit urin bare var enormt tyndt

det har bare været en rigtig møg dag, men det her toppede da godt nok lige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Åh hvor har jeg dog dummet mig! Har testet bragende positiv i et par dage, ca en uge efter jeg sku have haft mens. Så vil tro jeg er omkring de 5 uger. Nu tog jeg en idag også. Den var dælme næsten negativ har dog ingen  tegn på rumsteren eller mens agtigt tegn, stadig enormt ømme brystvorter som ved den første. Gud hvor jeg dog håber at det enten var en fejl i testen eller mit urin bare var enormt tyndt

det har bare været en rigtig møg dag, men det her toppede da godt nok lige 

Jeg tror der er fejl i din test!

HCG forsvinder ikke fra den ene dag til den anden, så selv hvis graviditeten var ved at gå Til, ville du ikke kunne teste bragende positiv den ene dag og fuldstændig negativ dagen efter. 
ud og køb en ny test, så du kan få ro i maven

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror der er fejl i din test!

HCG forsvinder ikke fra den ene dag til den anden, så selv hvis graviditeten var ved at gå Til, ville du ikke kunne teste bragende positiv den ene dag og fuldstændig negativ dagen efter. 
ud og køb en ny test, så du kan få ro i maven

Den var ikke 100% negativ men tæt på. Altså skal anstrenge mig lidt for at se stregen. Men jeg håber det virkelig! Igår så den sådan her ud, ikke på morgentis men til middag. Idag kunne man lige skimte stregen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Kir

Altså har hørt at koncentrationen af hcg kan variere i løbet af dagen - hos de fleste er den størst om morgenen (og det er derfor de anbefaler at teste der). Så hvis de andre er på morgenurin kan det være grunden... Derudover kan der også være forskel på testene, ved ikke om det er de samme mærke test du har brugt?

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Kir

Og så vil jeg ikke sige den er næsten negativ, den er godt nok ikke knivskarp, men stadig fint positiv. Men kan godt forstå du bliver lidt forskrækket hvis de andre har været helt tydelige

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Og så vil jeg ikke sige den er næsten negativ, den er godt nok ikke knivskarp, men stadig fint positiv. Men kan godt forstå du bliver lidt forskrækket hvis de andre har været helt tydelige

Det der er den tydelige af testene. Den anden var næsten så utydelig at den ik er værd at vise. Det billede jeg har lagt op er sådan den har været de sidste pr dage. Og nej de er Ole lige tydelig men synes den er tydelig ift jeg kun skulle være i uge 5 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Kir

Anonym skriver:

Det der er den tydelige af testene. Den anden var næsten så utydelig at den ik er værd at vise. Det billede jeg har lagt op er sådan den har været de sidste pr dage. Og nej de er Ole lige tydelig men synes den er tydelig ift jeg kun skulle være i uge 5 

Hm ja ok, så forstår jeg godt du er lidt bekymret... Men har du testet på et andet tidspunkt end med de andre tests?

Men hvis du ikke har mens smerter eller blødning kan det være det er falsk alarm... Måske tage en ny i morgen tidlig 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Hm ja ok, så forstår jeg godt du er lidt bekymret... Men har du testet på et andet tidspunkt end med de andre tests?

Men hvis du ikke har mens smerter eller blødning kan det være det er falsk alarm... Måske tage en ny i morgen tidlig 

Mandag testede jeg 12.30 fordi det slog mig at jeg muligvis var gravid. Tirsdag om eftermiddagen og idag ved 17 tiden  Dem jeg har brugt nu er dem fra rema1000 imorgen tidlig prøver jeg lige valmed og s håber jeg virkelig bare at det var fordi det driller her til aften  hvis ik den er tydeligere imorgen tidlig så kan jeg sikkert nok forvente mens en af dagene. 
mærker intet udover ømme nips

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Som andre herinde skrev, så kan testernes tydelighed varierer når du tar dem forskelige tidspunkter. 

Få testet igen imorgen TIDLIG. Så få du klare svar om du er gravid eller ej. 

Anmeld Citér

2. oktober 2020

Anonym trådstarter

Jeg tror desværre det går den forkerte vej. Meget svagere streg selv med morgen tis 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.