jeg kunne godt bruge nogle gode råd!
vi har en cairn terrier på 9,5 år og en datter på 2 år, hun og vores datter har altid kunne enes, han har været enorm tålmodig med hende og hun får lov at kramme og klappe ham uden han siger noget, når han får nok går han ligeså stille væk.
men for 1,5 måned siden fandt vi ud af han havde tisset på hendes legetæppe i stuen, for 3 dage siden tissede han så OP af hendes boldbassin på værelset. Det mest besværlige “møbel” at rengøre, efter 3 dage er det endelig vasket og tørt og vi har sprayet det med sådan en ligtspray der også skulle forhindre dem i at gøre det igen. Igår kom boldbassinet ind på hendes værelse og nu har han fanme pisset op af det igen!!! Jeg stresser fuldstændigt over det nu for jeg er konstant bange for at han skal tisse op og alle hendes ting så snart jeg kigger væk! Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid igen og jeg begyndte vitterligt at hyle da jeg så han igen har pisset op af boldbassinet! Først troede jeg faktisk vi var ude i noget blærebetændelse forsi han har ALDRIG besørget indenfor, heller ikke som lille, han stiller sig altid op til døren og fortæller hvis han skal ud, desuden går vi ture og han har have til fri afbenyttelse udover dette.
jeg er desværre bange for det er jalousi det bunder ud i nu eftersom det 3 ud af 3 gange har været på hendes ting 
har i nogle erfaringer ?
jeg er ked af hvis vi skal af med ham, men jeg kan heller ikke blive ved med det her 
Anmeld
Citér