Et sandt mirakel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
7 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2020

Anonym trådstarter

Hej jeg må lige dele det med nogen! 
sagen er den at vi har brugt knap 5 år på at få vores datter,, ufrivillige aborter både i uge 5,6 og 7 og en sen abort i uge 21. Utallige forsøg i fertilitetsbehandling osv. vores datter kom på Aller sidste forsøg. Hun er 2.5 nu.

Vores sexliv er mere eller mindre dødt. Tror simpelthen jeg er skadet efter al den planlagte sex under behandling, så mange gange hvor vi har dyrket sex har været for hans skyld.

nå men nu til sagens kerne. Jeg har pco og uregelmæssig cyklus. Og vi har ik brugt beskyttelse af den grund, sker det så sker det. 

Og nu skete det sgu. Jeg testede positiv for 2 dage siden, vi har haft sex EN gang denne måned. Det er altså vildt og jeg er faktisk lidt chokeret og totalt uforberedt på det. Men meget taknemmelig. Men hold op hvor har jeg svært ved at tro og føle at jeg rent faktisk er gravid! Det er meget anderledes ift sidste gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2020

Camillos

Dejligt at høre, mirakler sker, stort tillykke 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Dejligt at høre, mirakler sker, stort tillykke 

Mange tak ja det er fantastisk, men vi har ikke den bedste historik ift graviditeter, så jeg er påpasselig med at glæde mig for meget

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Barn3

Anonym skriver:

Mange tak ja det er fantastisk, men vi har ikke den bedste historik ift graviditeter, så jeg er påpasselig med at glæde mig for meget

Kan godt forstå din glæde!

I har jo fortjent så neget! Og vi krydser fingre for den pige bliver til en storesøster om knap 9 mdt!

Held og lykke!

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Barn3 skriver:

Kan godt forstå din glæde!

I har jo fortjent så neget! Og vi krydser fingre for den pige bliver til en storesøster om knap 9 mdt!

Held og lykke!

Mange tak vi krydser fingre

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej jeg må lige dele det med nogen! 
sagen er den at vi har brugt knap 5 år på at få vores datter,, ufrivillige aborter både i uge 5,6 og 7 og en sen abort i uge 21. Utallige forsøg i fertilitetsbehandling osv. vores datter kom på Aller sidste forsøg. Hun er 2.5 nu.

Vores sexliv er mere eller mindre dødt. Tror simpelthen jeg er skadet efter al den planlagte sex under behandling, så mange gange hvor vi har dyrket sex har været for hans skyld.

nå men nu til sagens kerne. Jeg har pco og uregelmæssig cyklus. Og vi har ik brugt beskyttelse af den grund, sker det så sker det. 

Og nu skete det sgu. Jeg testede positiv for 2 dage siden, vi har haft sex EN gang denne måned. Det er altså vildt og jeg er faktisk lidt chokeret og totalt uforberedt på det. Men meget taknemmelig. Men hold op hvor har jeg svært ved at tro og føle at jeg rent faktisk er gravid! Det er meget anderledes ift sidste gang 

STORT tillykke :)

ja man hører det faktisk en del at når man bare lader naturen gå sin gang så sker det hurtigere end man lige regner med..

vores nummer 3 er et tilfælde af 1 gang vi ikke var forsigtige i mens vi ventede på at jeg skulle sterilisseres... jeg har PCO (modner ikke æggene nok) og manden dårlig sæd..

vores nummer 1 fik vi hjælp til ved ekstra hormoner og jeg fik en "diæt"..

nummer 2 kom 7 år senere hvor vi ikke havde beskyttet os overhovedet siden nummer 1 netop for hvis det sker så sker det men sandsynligheden var meget lille fik vi af vide...

så at nummer 3 kom er stadig helt ubegribeligt for mig her 3 måneder efter han er født...

Anmeld Citér

2. oktober 2020

Miia90

Stort tillykke. Den lavede vi også i juli mdr, jeg mistede den desværre og havde sindssygt ondt i min mave, og det viste sig så, at der også lå en udenfor livmoderen  Hvad er chancen lige for det? 2 børn i ivf behandling. Bliver naturlig gravid inde og udenfor livmoderen - nu kun en æggeleder tilbage 

Anmeld Citér

2. oktober 2020

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

Stort tillykke. Den lavede vi også i juli mdr, jeg mistede den desværre og havde sindssygt ondt i min mave, og det viste sig så, at der også lå en udenfor livmoderen  Hvad er chancen lige for det? 2 børn i ivf behandling. Bliver naturlig gravid inde og udenfor livmoderen - nu kun en æggeleder tilbage 

Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg lavede samme nummer i 17. Utallige behandlinger uden held. Bliver endelig gravid, naturligt endda. Og så mister vi hende halvvejs til en sjælden tilstand som sker 1:40.000 gange jeg tror desværre ikke det bliver til noget alligevel denne gang for testene er blevet meget svagere siden i mandags 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.