Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var inde igår og bestille feriepenge, ved 11 tiden. Jeg har endnu ikke fået brev på eboks om at de er på vej som de skrev jeg Ville få.
er der andre i samme situation?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg var inde igår og bestille feriepenge, ved 11 tiden. Jeg har endnu ikke fået brev på eboks om at de er på vej som de skrev jeg Ville få. er der andre i samme situation?
Rolig. Der kan gå op til 10 hverdage.
Rockertand skriver: Rolig. Der kan gå op til 10 hverdage.
Jeg spørger ikke i forhold til pengene, men bekræftelsen som de skrev jeg ville få på eboks
Anonym skriver: Jeg spørger ikke i forhold til pengene, men bekræftelsen som de skrev jeg ville få på eboks
Tænker at der er pænt meget pres på systemet den skal nok komme
Jeg fik min bekræftigelse 30 timer efter jeg havde bestilt. Min mand bestilte samme tid og har endnu ikke fået hans. Så jeg tænker bare der er rigtig meget tryk på systemet og det tager lige lidt tid.
Jeg bestilte for 2 dage siden, og har netop modtaget brev i e-boks. Men jeg modtog ingen mail eller sms om, at der lå noget i e-boks
Jeg bestilte den dag de åbnede op, altså tirsdag og her til morgen lå bekræftelsen i eboks.
Jeg bestilte i tirsdags, men har Heller ikke fået kvitteringen endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128