Abort...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2020

Anonym trådstarter

Det er sådan at jeg idag har fundet ud af at jeg er gravid, er nok omkring 4 uger henne. Jeg vil gerne have lavet en abort, men hvordan fungere en abort?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det er sådan at jeg idag har fundet ud af at jeg er gravid, er nok omkring 4 uger henne. Jeg vil gerne have lavet en abort, men hvordan fungere en abort?  

Det afhænger af hvilket slags abort du skal have. Når du ikke er længere henne bliver den oftest medicinsk. Der tager du nogle piller som afbryder graviditeten ved en kraftig menstruation. 
ved en kirurgisk abort lægges du i narkose. Hvor der foretages en udskrabning. 

lægen vil gennemgå det hele med dig inden beslutningen træffes endeligt.  

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg syntes at det bedste du kan gøre, er at kontakte din læge. Denne vil kunne vejlede, og råde dig til hvordan og hvorledes.

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige været der

Jeg ringede til min egen læge(jeg var også 4+0) de tog en gravitets test, lavede en gynækologisk undersøgelse. Jeg underskev en abort erklæring og så sendte de en henvisning til en gynækolog jegvkukne kontakte. Du skal være langt nok henne til at de kan se graviditeten på en scanning( jeg var 5+4) pg så fik jeg en medicinsk abort som foregår ved at fu hos gynækologen får en pille der stopper graviditeten... på 3 dagen skal du være hjemme og tidligt om morgenen indføre 4 stikpiller i skeden og efter er par timer får di kraftige mens smerter(livmoderen trækker sig sammen) og så kom det ud da jeg fik på toilet og ja det var det.... for mig vsr den medicinske abort en fod oplevelse og foregik uden problemer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.