Vandtætte vinterstøvler?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2020

Århusmor

Kom med alle jeres gode anbefalinger. 

Jeg har 3 børn (2, 6 og 8 år) som snart skal have vinterstøvler. Jeg synes vi har prøvet en del mærker og jeg har endnu ikke fundet STØVLEN! Måske har I?

De skal kun have ét par og de får som udgangspunkt ikke termostøvler.

Vi er en del ude, på alle mulige måder. Går ture, er i skoven, spiller fodbold.

Så! En god, vandtæt støvler som sidder rigtig godt på foden og ikke er for tung. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Ecco eller Viking 

Anmeld Citér

26. september 2020

Nea85

Her har vi været rigtig glade for Ecco, og mine piger har haft forskellige modeller. Et år oplevede vi at støvlerne ikke var vandtætte. Forretningen tog dem retur og gav os et par nye uden problemer. Der var åbenbart en fejl på dem, for der var ingen problemer med det nye par. Derudover kan jeg anbefale Skoringens nano imprægnering inden de tages i brug samt efter 3-4 uger

Anmeld Citér

26. september 2020

Århusmor

Fortvivlet skriver:

Ecco eller Viking 

Vi har prøvet Ecco, det var måske en for billig model? 

Men Viking ser faktisk rigtig gode ud. Har I prøvet dem? 

Anmeld Citér

26. september 2020

Århusmor

Nea85 skriver:

Her har vi været rigtig glade for Ecco, og mine piger har haft forskellige modeller. Et år oplevede vi at støvlerne ikke var vandtætte. Forretningen tog dem retur og gav os et par nye uden problemer. Der var åbenbart en fejl på dem, for der var ingen problemer med det nye par. Derudover kan jeg anbefale Skoringens nano imprægnering inden de tages i brug samt efter 3-4 uger

Tak for svar. Som jeg skrev til en anden, så har vi forsøgt Ecco, men det kan være det var en dårlig model, som du selv beskriver. Ecco er nu skrevet på listen igen - og Skoringens spray.. 

Anmeld Citér

26. september 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Har som regel købt angulus eller arauto rap.

Har I år købt nogle fede støvletter til hende på 10 år, men ikke købt til hende på 7 endnu. Har dog øjne på superfit 

Anmeld Citér

26. september 2020

1518

Jeg sværger til Ecco til begge mine unger. Har aldrig oplevet, at de har været våde inden i. Et par gange med en imprægneringsspray (vi bruger Eccos egen) inden brug, og så er der dejligt varme og tørre fusser hele vinteren. 

Anmeld Citér

26. september 2020

Babilooo

Julestjerne skriver:

Kom med alle jeres gode anbefalinger. 

Jeg har 3 børn (2, 6 og 8 år) som snart skal have vinterstøvler. Jeg synes vi har prøvet en del mærker og jeg har endnu ikke fundet STØVLEN! Måske har I?

De skal kun have ét par og de får som udgangspunkt ikke termostøvler.

Vi er en del ude, på alle mulige måder. Går ture, er i skoven, spiller fodbold.

Så! En god, vandtæt støvler som sidder rigtig godt på foden og ikke er for tung. 

Mine børne på 6 og 11 har kun haft Ecco. De fungerer perfekt. Men det afhænger jo af fodformen. 

Anmeld Citér

26. september 2020

Babilooo

Har som regel købt angulus eller arauto rap.

Har I år købt nogle fede støvletter til hende på 10 år, men ikke købt til hende på 7 endnu. Har dog øjne på superfit 

Blot du ved det... superfit er vist ret smalle. I modsætning til angulus, der er meget brede.

Anmeld Citér

27. september 2020

Christabelle

Har aldrig brugt andet end Ecco til mine to. Har endnu ikke oplevet våde fødder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.