Lidt i panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
23 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2020

Anonym trådstarter

Ja, jeg tager p-piller frem til at jeg kan blive steriliseret da vi ikke ønsker flere børn. 

Men nu har jeg den sidste uge opført mig gravid så jeg er bekymret for om de har virket..

Så hvornår ville du teste hvis det var dig?

Jeg har både prøvet at teste positiv meget tidligt og meget sent de andre gange.

Vi har ikke andre præventionsmuligheder, så jeg er ret lost hvad jeg skal gøre..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Ja, jeg tager p-piller frem til at jeg kan blive steriliseret da vi ikke ønsker flere børn. 

Men nu har jeg den sidste uge opført mig gravid så jeg er bekymret for om de har virket..

Så hvornår ville du teste hvis det var dig?

Jeg har både prøvet at teste positiv meget tidligt og meget sent de andre gange.

Vi har ikke andre præventionsmuligheder, så jeg er ret lost hvad jeg skal gøre..

Du opfører dig gravid..? Altså man kan bilde sig selv meget ind hvis man er meget bange for det eller hvis man ønsker det meget.

tag en test..?

Anmeld Citér

26. september 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Du opfører dig gravid..? Altså man kan bilde sig selv meget ind hvis man er meget bange for det eller hvis man ønsker det meget.

tag en test..?

Ja, er ekstra hysterisk, mere sulten,mere øm i hele kroppen...

jeg tænker overhovedet ikke over risiko for graviditet til hver dag..

det er blot pga både mand og søn kommenterede på det i dag..

Jeg har kun 3 teste og jeg har ikke råd til at købe flere før næste år så derfor jeg spørger om hvor længe jeg skulle vente når jeg nu ikke har en almindelig cyklus pga pillerne...

Anmeld Citér

26. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har kun 3 teste og jeg har ikke råd til at købe flere før næste år så derfor jeg spørger om hvor længe jeg skulle vente når jeg nu ikke har en almindelig cyklus pga pillerne...

Okay nu spørger jeg dumt, men du har 3 tests? Og du har ikke råd til at købe flere før NÆSTE ÅR? 

Du ved godt, at de koster omkring 30-40 kr. for 2 tests i fx Rema? Du har vel 30-40 kr. før næste år?!

Og du har i forvejen 3 tests? Så brug en af dem.. Hvis du har symptomer, så burde du også kunne teste

Anmeld Citér

26. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Så længe du tager pillen regelmæssigt og får blødning i din p-piller pauser, tænker jeg ikke der er grund til at teste

Anmeld Citér

26. september 2020

Babilooo

Som en anden skriver ... de koster 30 kr. Brug en af de tests du har. Hvis du ikke har 30 kr til en test vil jeg sige ar du har større problemer end en eventuel graviditet. ..? Det er da en vanvittig økonomisk situation.

Anmeld Citér

26. september 2020

Janet1989

Hvis du ikke har RÅD til flere tests, så gå tillæggen og aflever en urinprøve, det er vel det samme de tester med 

Anmeld Citér

26. september 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Du er muligvis hysterisk grundet jeres urimelige økonomi?

Men test maksimalt én gang om ugen - og regn med, at p-piller er meget sikre (hvis du tager dem korrekt), og blødning betyder ikke-gravid. 

Anmeld Citér

27. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Janet1989 skriver:

Hvis du ikke har RÅD til flere tests, så gå tillæggen og aflever en urinprøve, det er vel det samme de tester med 

Men TS har tre test liggende, hvorfor skal JEG betale fordi TS er over nervøs for en graviditet (så vidt jeg kan læse er det eneste at hun er hys og det kan, som en anden skriver, jo ligeså godt skyldtes hendes dårlige økonomi) 

Anmeld Citér

27. september 2020

Sprit25

Fortvivlet skriver:

Men TS har tre test liggende, hvorfor skal JEG betale fordi TS er over nervøs for en graviditet (så vidt jeg kan læse er det eneste at hun er hys og det kan, som en anden skriver, jo ligeså godt skyldtes hendes dårlige økonomi) 

Jeg vil gerne betale en test, hvis det betyder at et barn der ikke er overskud ikke kommer til verden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.