Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
jeg er gravid for 3. Gang. Med vores to første børn (dreng og pige). Havde jeg så meget kvalme og jeg kastede op i stride strømme, allerede før jeg vidste jeg var gravid. jeg er 4+5 og jeg har ingen, som i ingen symptomer på graviditet. Eller jeg har mens lignende smerter.
har nogle andre oplevet det? Tænker om jeg overhovedet er gravid...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I min første graviditet havde jeg ingen symptomer overhovedet, på noget som helst tidspunkt i graviditeten. Kun en mave der voksede og en lille pige der sparkede
I anden graviditet havde jeg alle symptomer, bla kvalme til uge 20 og bækkenløsning.
Det er SÅ forskelligt...
Christabelle skriver: I min første graviditet havde jeg ingen symptomer overhovedet, på noget som helst tidspunkt i graviditeten. Kun en mave der voksede og en lille pige der sparkede I anden graviditet havde jeg alle symptomer, bla kvalme til uge 20 og bækkenløsning. Det er SÅ forskelligt...
Tak for dit svar. . Var de
samme køn?
Maurasmussen skriver: Tak for dit svar. . Var de samme køn?
Nix. Den lille er en dreng.
Maurasmussen skriver: Hej piger. jeg er gravid for 3. Gang. Med vores to første børn (dreng og pige). Havde jeg så meget kvalme og jeg kastede op i stride strømme, allerede før jeg vidste jeg var gravid. jeg er 4+5 og jeg har ingen, som i ingen symptomer på graviditet. Eller jeg har mens lignende smerter. har nogle andre oplevet det? Tænker om jeg overhovedet er gravid...
Nyd det. Der er riiiiigtig mange uden symptomer i stor stil. Har aldrig haft specielle gener i starten.
Nyd det
første havde jeg kvalme fra dag 1..
nummer 2 opdagede jeg det ved et tilfælde da jeg var 9 uge henne...
nummer 3 havde jeg kvalme fra omkring uge 5-6...
alle 3 er drenge :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128