Gave dreng 8 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
2 svar
4 synes godt om
26. september 2020

Lomm

Profilbillede for Lomm

min pige skal til fødselsdag hos en dreng fra klassen, og jeg ved faktisk ikke hvad drenge i den alder kan lide. Hun har spurgt ham, og fik et eller andet svar der vist ligger udenfor budgettet på 30-40kr (aftalt i klassen). Nogen gode ideer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2020

lineog4

min pige skal til fødselsdag hos en dreng fra klassen, og jeg ved faktisk ikke hvad drenge i den alder kan lide. Hun har spurgt ham, og fik et eller andet svar der vist ligger udenfor budgettet på 30-40kr (aftalt i klassen). Nogen gode ideer ?

Hmm drenge er jo super forskellige også i den alder, nogle er til Lego og andre kun til fodbold, nogle er til lupglas så de kan finde insekter og kigge på, og andre vil helst køre på løbehjul hele dagen.

Jeg er lærer for to 2. Klasser lige nu og nørj hvor ville jeg have svært ved at sige en ting som ville ramme alle på undtagelse af en lommeregner - alle børnene både piger og drenge har sagt de ønsker sig en lommeregner efter jeg introducerede dem i klassen (Og deres matematiklærer mener selvsagt også, at de ønsker sig en ). 

Men ellers noget spiseligt..  Eller hør din datter, hvad laver han i frikvarterne . Er han en dem, der altid har fundet en larve og skal vise, er der en bold limet på hans fødder eller sigrr han skyde lyde konstant og evigt, eller måske sidder han med en jumbobog.

Anmeld Citér

26. september 2020

MorTil3+

Vi plejer at give penge til drengene i klassen, pakket ind/sat sammen på en sjov måde. Evt Google pengegaver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.