Tidlig test? Hvor godt virker de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har testet med en tidlig test, og den var negativ. Er der nogen der har prøvet hvor man alligevel var gravid selvom man testede negativ på en tidlig test 5 dage før? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september

Anonym

Nej, men har prøvet mange gange, at de først viste en ekstra streg EFTER de almindelige.

Anmeld Citér

25. september

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej, men har prøvet mange gange, at de først viste en ekstra streg EFTER de almindelige.

Ok så hvor du altså var gravid.. Ej hvor mærkeligt..  hvad er pointen så.. ����‍♀️

Anmeld Citér

27. september

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har også prøvet at en tidlig test viste negativ. Bagefter tog jeg en Valmed som var positiv  Så jeg giver ikke meget for de tidlige tests... 

Anmeld Citér

29. september

dortepigen

Profilbillede for dortepigen

Tidlig graviditetsteste kan godt vise forkert, i og med de måler Hc-G stadiet i et tidligere niveau. Når man i starten af sin graviditet fordobles HC-G niveauet hver 1-3 dage. Så hvis du har taget testen lidt for tidligt. Kan dette godt gøre en forskel. Denne side er god til mere --> Information om graviditetsteste. Håber du kan bruge det til noget og held og lykke på en dejlig rejse 

Hilsen Dorte

Anmeld Citér

29. september

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja. Jeg testede negativt på en tidlig test 3+4 men positivt på en alm test 4+1. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.