Hej. Ja jeg ville lige dele mit med dig også
jeg er lige knap 12 uger henne (11+5), men jeg har været sindssygt nervøs for, at der skulle været noget galt, at hjertet ikke slår eller at det bare pludselig er forbi, her tænker jeg på abort.
Det har været nogle vildt lange uger at nå hertil, for jeg vidste det meget meget tidligt, var kun lige blevet gravid stort set.
Men jeg har været nervøs konstant. Men som de andre erfarne siger, så vil man være nervøs resten af graviditeten. Og dette er bare begyndelsen med ens barn når det først er ude.
Jeg skal til NF på fredag, og glæder mig helt vildt, men er samtidig er jeg vildt nervøs for at det ikke vil gå som man håber. Så for mig er de her 6 dage deritl vildt lange.
Jeg har bare ladet dagene gå, timerne gå, for har ikke vidst hvordan jeg skulle få tankerne væk fra det negative, har så svært ved at tænke positivt, for man ved der er en risiko.
Noget helt andet er, at jeg ingen symtomer har overhovedet, er hverken dårlig, eller noget, og brystspændingerne er gået totalt væk her de sidste to uger ca, så nu er JEG nervøs fordi jeg ingen symtomer har overhovedet. :/ Men der er jo selvf. nogen der intet mærker.
(undskyld den lange besked, håber det går)
Held og lykke. Marikka, knap nået den første milepælen.
Anmeld