Knop på livmoderhalsen - kræft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2020

Anonym trådstarter

Da jeg her til aften skulle have min menstruationskop ud, kunne jeg mærke en knop på min livmoderhals. På siden af livmoderhalsen. Den er ikke øm, men hård og forholdsvis stor, måske omkring 1/2 cm eller lidt mere.

Straks googler jeg selvfølgelig og frem vælter det med sider om livmoderhalskræft og kræft i skeden. Nu er jeg fuldstændig skræmt fra vid og sans

Jeg ringer selvfølgelig til lægen i morgen, men jeg er nødt til at høre nogen inden da, om I har oplevet eller hørt om noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Da jeg her til aften skulle have min menstruationskop ud, kunne jeg mærke en knop på min livmoderhals. På siden af livmoderhalsen. Den er ikke øm, men hård og forholdsvis stor, måske omkring 1/2 cm eller lidt mere.

Straks googler jeg selvfølgelig og frem vælter det med sider om livmoderhalskræft og kræft i skeden. Nu er jeg fuldstændig skræmt fra vid og sans

Jeg ringer selvfølgelig til lægen i morgen, men jeg er nødt til at høre nogen inden da, om I har oplevet eller hørt om noget lignende?

Har jeg også haft og tog selvfølgelig også til lægen fordi jeg var super bange for kræft. 
Det er en del år siden nu så kan ikk huske hvad det blev kaldt. Men det var ihverfald ikk kræft og den er også gået væk af sig selv igen

Anmeld Citér

23. september 2020

Anonym

Jeg har til tider haft lidt. Tagl knopper også et stykke inde. Hvilket jeg har fået afvide det er normalt. Nogle har jeg kunne springe " gør nas" andre er gået i sig selv. Tænker jeg ville få flere af dem hvis jeg brugte tampax eller koppen.

Men alt i underlivet der er anderledes end normalt skal ses efter. Og ja man tænker alt igennem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.