Frygter sivende fostervand i uge 29

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2020

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, så frygter jeg lidt at jeg har lidt sivende fostervand her i uge 29. Jeg er måske ekstra nervøs, fordi min sidste graviditet endte på den måde med sivende fostervand, dog først lige omkring terminsdatoen. Det kan sagtens også være øget udflåd, som jeg også generelt har oplevet, men nu er jeg nødt til at skifte indlæg 2-3 gange om dagen og jeg oplever det her med at jeg kan mærke at der løber en del ud på ét tidspunkt og kan også gå et stykke tid, uden, der sker noget. 
Samtidig kan jeg mærke at barnet er begyndt at tynge meget nedadtil og synes egentlig det niver i underlivet, hvilket får mig til at spekulere i, om han har sat sig fast allerede. 

Jeg skal til jordemoder i morgen og vil selvfølgelig nævne det der, og har nok bare mest brug for lidt beroligelse inden da. Jeg har tænkt over det i 3 dages tid, men tror bare det er udflåd. Men igen, det gør mig da lidt urolig og har brug for at høre hvad andre tænker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2020

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Som overskriften siger, så frygter jeg lidt at jeg har lidt sivende fostervand her i uge 29. Jeg er måske ekstra nervøs, fordi min sidste graviditet endte på den måde med sivende fostervand, dog først lige omkring terminsdatoen. Det kan sagtens også være øget udflåd, som jeg også generelt har oplevet, men nu er jeg nødt til at skifte indlæg 2-3 gange om dagen og jeg oplever det her med at jeg kan mærke at der løber en del ud på ét tidspunkt og kan også gå et stykke tid, uden, der sker noget. 
Samtidig kan jeg mærke at barnet er begyndt at tynge meget nedadtil og synes egentlig det niver i underlivet, hvilket får mig til at spekulere i, om han har sat sig fast allerede. 

Jeg skal til jordemoder i morgen og vil selvfølgelig nævne det der, og har nok bare mest brug for lidt beroligelse inden da. Jeg har tænkt over det i 3 dages tid, men tror bare det er udflåd. Men igen, det gør mig da lidt urolig og har brug for at høre hvad andre tænker 

Hvis du mistænker sivende fostervand skal du kontakte fødegangen og ikke vente til imorgen... det har noget med bakterier at gøre... så ring med det samme...

hilsen hende som har fået 2 børn pga sivende fostervand i uge 29 og anden gang i uge 25

Anmeld Citér

22. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes bestemt du skal kontakte fødemodtagelsen. De kan scanne og se hvordan mængden af fostervandet er og undersøge dig. 

Anmeld Citér

22. september 2020

Anonym trådstarter

Opdatering. Jeg snakkede med en sød jordemoder på fødegangen, der ikke mente, der var tale om vandafgang, fordi barnets hovede ikke er så stort endnu og det ikke kommer i deciderede skyller 

Jeg aftalte med hende at jeg taler med min jordemoder om mine bekymringer i morgen og så længe, jeg ikke selv var fuldkommen overbevist om, at det var det, og hun heller ikke mente, der lød som vandafgang, så kunne det vente lidt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.