Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg plejer at købe tøj lapper når de lige er på tilbud i fx Lidl eller Netto. Men nu er jeg løbet tør, prøvede at kigge i Bilka, men kunne ikke lige finde nogen.
Hvor kan man købe dem fast, skal jeg i en garn forretning eller?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lomm skriver: jeg plejer at købe tøj lapper når de lige er på tilbud i fx Lidl eller Netto. Men nu er jeg løbet tør, prøvede at kigge i Bilka, men kunne ikke lige finde nogen. Hvor kan man købe dem fast, skal jeg i en garn forretning eller?
Når du siger tøj lapper. Er det så sådan nogle til navn i tøjet til institutioner du mener ? I så fald køber jeg altid på navnelapper.dk. hurtig levering, billige priser og god kvalitet.
AnoMor skriver: Når du siger tøj lapper. Er det så sådan nogle til navn i tøjet til institutioner du mener ? I så fald køber jeg altid på navnelapper.dk. hurtig levering, billige priser og god kvalitet.
Nej, jeg mener dem til at lukke et hul - måske hedder de strygelapper ?
De fleste stofbutikker har nogen. Også i deres netbutikker
Lomm skriver: Nej, jeg mener dem til at lukke et hul - måske hedder de strygelapper ?
Nååh okay. Det kan jeg desværre ikk hjælpe med
Jeg fandt nogen en dag i Søstrene Grene, men det er nok bare sådan noget de indimellem har.
De burde have dem i stof butikker, som Stof & Stil og Stof 2000
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128