(marts) (marts) Sætter sig selv op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Min lille pige som blir 7 mdr i morgen har siden onsdag kunne sætte sig selv op på numsen, fra hun ligger på gulvet. Så jeg er bare Danmarks stolteste mor lige i øjeblikket
Ville bare lige fortælle det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Misjelle

Astrids-mor skriver:

Min lille pige som blir 7 mdr i morgen har siden onsdag kunne sætte sig selv op på numsen, fra hun ligger på gulvet. Så jeg er bare Danmarks stolteste mor lige i øjeblikket
Ville bare lige fortælle det

Jamen det kan jeg godt forstå det er da også bare super flot . Herhjemme kan lillemanden stadig ikke sidde eller det kan han godt, men han vælter stadig nogle gange, så moren tør ikke lade ham uden overvågning .

Dygtig pige du har dig

Anmeld

24. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

MisjelleMoar skriver:

Jamen det kan jeg godt forstå det er da også bare super flot . Herhjemme kan lillemanden stadig ikke sidde eller det kan han godt, men han vælter stadig nogle gange, så moren tør ikke lade ham uden overvågning .

Dygtig pige du har dig

Kender det kun alt for godt. Astrid kan godt sidde lidt tid, men bliver hun for ivrig så vælter hun oftest. Så jeg var jo helt i chok da hun pludselig selv havde sat sig op. Men når hun sætter sig op kan hun sidder der i laaang tid, men ikke hvis jeg sætter hende op..

Det går altså alt for hurtigt med de små poder<3

Anmeld

25. oktober 2009

MoarViborg

Eiigh hvor viiildt!!

Virkelig dygtig pige! Hvordan kommer hun op? triller hun om på siden og så op eller hvordan?

Maya er super dygtig til at sidde (sad selv i en alder af 4 mdr), men kan bestemt ikke komme op selv

Anmeld

29. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

MoarViborg skriver:

Eiigh hvor viiildt!!

Virkelig dygtig pige! Hvordan kommer hun op? triller hun om på siden og så op eller hvordan?

Maya er super dygtig til at sidde (sad selv i en alder af 4 mdr), men kan bestemt ikke komme op selv

Ja ret vildt og meget underlig man ikke bare har en lille baby pige mere..

Hun ligger på maven, så stiller hun sig i kravlestilling og så tager hun højre ben under numsen så det kommer foran og så læner hun sig tilbage og strækker venstre ud og kører fremad, og vupti, så sidder hun der..

Vildt at hun sad så tidligt Astrid vil ikke sidde hvis jeg sætter hende, men gør det gerne når hun selv sætter sig op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.