Man gider snart ikke blive ved!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september

OktoberVejr

Har aldrig troet jeg ville have et barn mere, nej ét var nok, men man kan jo ændre menig 

3 år efter 1 barn forsøger vi nu med nr 2. Nemmere sagt end gjort. 

Vi har forsøgt i lidt over et år nu og der sker nada. At knalde er blevet en træls ting nu og det eneste det handler om er at manden skal levere sit produkt. Ja ja ro på Ladies i starten var det hygge, men efter 1 år ja så stresser det bare og så skal vi bare videre.

Er jeg blevet for gammel (35 år)? Er jeg blevet for tyk (ja ja jeg vejer da lidt mere end jeg burde men slemt er det ikke)?, er mine æggestokke visnet/faldet ud/gemt sig? Er min mand blevet for gammel (34 år), for tyk? Patronerne er flade? 

Amme hvad gør vi mon galt..

har købt ÆL test, vi knalder når vi skal, og ja lever livet fint uden at stresse over vi rent faltisk ikke får gevinst i dette projekt.. der sker bare nada.

nu har vi fået en henvisning til en klinisk til dec.. lidt trælst det ikke kan foregå El natural.. og er meningen måske bare vi skal nøjes med 1 barn og ikke flere..

og så går man og er lidt æv over det her baby projekt, men så bliver ALLE omkring mig gravide.. Sofie Linde, bubbers gamle barnepige er gravid nr 2, medina, Kristoffer (medians ex), dem fra de unge mødre (det vælter jo ud af dem, de skal ikke engang presse mere for de flyver bare ud af dem), kollegaer fra jobbet osv osv osv... 

ja sorry håber i kan klare lidt sjov  

nå det var lige lidt om vores kaos

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september

Anonym

OktoberVejr skriver:

Har aldrig troet jeg ville have et barn mere, nej ét var nok, men man kan jo ændre menig 

3 år efter 1 barn forsøger vi nu med nr 2. Nemmere sagt end gjort. 

Vi har forsøgt i lidt over et år nu og der sker nada. At knalde er blevet en træls ting nu og det eneste det handler om er at manden skal levere sit produkt. Ja ja ro på Ladies i starten var det hygge, men efter 1 år ja så stresser det bare og så skal vi bare videre.

Er jeg blevet for gammel (35 år)? Er jeg blevet for tyk (ja ja jeg vejer da lidt mere end jeg burde men slemt er det ikke)?, er mine æggestokke visnet/faldet ud/gemt sig? Er min mand blevet for gammel (34 år), for tyk? Patronerne er flade? 

Amme hvad gør vi mon galt..

har købt ÆL test, vi knalder når vi skal, og ja lever livet fint uden at stresse over vi rent faltisk ikke får gevinst i dette projekt.. der sker bare nada.

nu har vi fået en henvisning til en klinisk til dec.. lidt trælst det ikke kan foregå El natural.. og er meningen måske bare vi skal nøjes med 1 barn og ikke flere..

og så går man og er lidt æv over det her baby projekt, men så bliver ALLE omkring mig gravide.. Sofie Linde, bubbers gamle barnepige er gravid nr 2, medina, Kristoffer (medians ex), dem fra de unge mødre (det vælter jo ud af dem, de skal ikke engang presse mere for de flyver bare ud af dem), kollegaer fra jobbet osv osv osv... 

ja sorry håber i kan klare lidt sjov  

nå det var lige lidt om vores kaos

jeg stod i dit sted i 8 år... flere fik 1-2-3 børn mens vi kæmpede... Jeg forstår godt du er frustreret... 

Et år er ikke "længe". Slet ikke når man er blevet lidt ældre..Der kan ske mange ting med kroppen..

Håber i får den rette hjælp 

Anmeld Citér

21. september

Oddi

Profilbillede for Oddi

Du skriver det selv. Det er blevet er træls projekt. 

Giv jer selv en pause. Nu er I skrevet op til klinik og kan få hjælp der. 
Men indtil da så drop det med ægløsningstest og brug tiden inden i skal starte på klinik til at genfinde hinanden og genfinde jeres sexliv så det ikke er en træls ting der skal overstås. Hav sex fordi I har lyst til hinanden. 
Læg projektet på hylden indtil i starter på klinik. Tag på weekendtur og nyd hinanden, genfind hinanden før det hårde starter i behandling. 

Måske giver det gevinst at tage en pause, måske ikke. Men om ikke andet gør det jer stærkere som par og så har i et godt fundament til at starte i behandling. 

Ps ja jeg har selv været igennem det. Og her var der netop først gevinst når både krop og sjæl var afslappet, og så stod jeg der med en positiv test, 14 dage før vi skulle starte i behandling. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.