Herpes og ønsket graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september

Anonym trådstarter

Hej! 

som teksten lyder, min kæreste har herpes (nedre) 

vi ønsker barn nummer 2 (nr 1 var ikke planlagt, så vi ved ikke hvilken dag hun blev lavet)

men hvornår er det bedst for os at have sex, Hvilken dag i cyklus?? Vi kan som andre ikke bare give den gas i flere dage, da han desværre 99% af tiden får udbrud når vi har haft sex  Hvilket gør det ikke er helt nemt at ramme, nogen der har forslag eller gode råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september

Anonym

Har han snakket med lægen om forebyggende piller mod udbrud? Lider selv af herpes og kan holde det næsten helt væk med en pille om dagen.

Ellers er ægløsningstest en god idé, når den er positiv, så giver i den bare gas.....

Anmeld Citér

21. september

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har han snakket med lægen om forebyggende piller mod udbrud? Lider selv af herpes og kan holde det næsten helt væk med en pille om dagen.

Ellers er ægløsningstest en god idé, når den er positiv, så giver i den bare gas.....

Han har taget dem før, men har ikke så meget gavn af dem. Men måske han skulle tage dem regelmæssigt som dig, så sker der måske en forskel.  Vi bruger ægløsningstest, men heldet har desværre ikke været med os endnu.  Har mange mens smerter og forventer mens om 5 dage.. men har desværre på fornemmelsen jeg heller ikke er gravid i denne omgang 

Anmeld Citér

21. september

2017morigen

Profilbillede for 2017morigen

Er det tjekket hvilken type herpes din kæreste har og om du har antistoffer imod det? Det kan du sagtens have uden at du har anfald. Op imod 90% har haft den ene type og omkring 40-50% har haft den anden type. 

Og er I 100% på at det er herpes hver gang og ikke slidsår a la man har gnedet imod et tæppe? Jeg er lidt mistænksom hvis det hyppigt optræder efter sex end uden sex

Anmeld Citér

21. september

Anonym trådstarter

Er det tjekket hvilken type herpes din kæreste har og om du har antistoffer imod det? Det kan du sagtens have uden at du har anfald. Op imod 90% har haft den ene type og omkring 40-50% har haft den anden type. 

Og er I 100% på at det er herpes hver gang og ikke slidsår a la man har gnedet imod et tæppe? Jeg er lidt mistænksom hvis det hyppigt optræder efter sex end uden sex

Jeg har haft det en enkelt gang i starten af min første graviditet, men har ikke haft noget siden. (Men han har smittet mig den gang)  Jeg har tilgengæld aldrig haft på munden.

han er ret sikker på det er herpes, han har haft det i snart 10 år. Det er røde knopper, og de gør ondt og brænder..  ( Af hvad han fortæller, har ikke lige tjekket &nbsp 

Ja.. det er også meget mærkeligt, men den er næsten stensikker hver gang! Vi “joker” lidt med at hans nedre dele er allergisk over for mine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.