Er den ikke meget svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september

Anonym trådstarter

Godmorgen damer,

er denne test ikke meget svag? Havde positiv ægløsningstest for 14 dage siden. 

det er babyplan...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september

Oddi

Profilbillede for Oddi

Så du er 4+0, så synes jeg den er flot. 

Mine har også været sådan og måske endda svagere ved 4+0. Først ved uge 5-6 stykker har jeg kunne få streger der var lige tydelige 

Anmeld Citér

19. september

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Så du er 4+0, så synes jeg den er flot. 

Mine har også været sådan og måske endda svagere ved 4+0. Først ved uge 5-6 stykker har jeg kunne få streger der var lige tydelige 

Tak for dit svar. 
jeg skal først have mens på

mandag. Min cyklus er omkring 32 dage. Så burde vel kun være 3+5?? Men har vel heller ikke ægløsning den dag man tester positiv? Eller?  Jeg er helt ny i det her  

Anmeld Citér

19. september

Anonym

Anonym skriver:

Tak for dit svar. 

mandag. Min cyklus er omkring 32 dage. Så burde vel kun være 3+5?? Men har vel heller ikke ægløsning den dag man tester positiv? Eller?  Jeg er helt ny i det her  

Den er flot positiv, tillykke. Man er altid 2+0 ved ægløsning, så hvis du ved du har haft ægløsning for 14 dage siden vil du være 4+0. 

Anmeld Citér

19. september

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den er flot positiv, tillykke. Man er altid 2+0 ved ægløsning, så hvis du ved du har haft ægløsning for 14 dage siden vil du være 4+0. 

Jeg havde en positiv ægløsnings test forrige lørdag, men det er jo ikke der den egentlig ægløsning finder sted ?? Går der ikke 24-48 timer ?

Anmeld Citér

19. september

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Tak for dit svar. 

Tror det er indenfor 24 timer fra man tager en test, men jeg er ikke sikker - har aldrig rigtig brugt mig af ægløsningstest på den måde. 

Men ligegyldigt hvad, om du er 4+0 eller 3+5 så er testen positiv og du er gravid

Anmeld Citér

19. september

Baby.mamma

Profilbillede for Baby.mamma
Glædens Tid

Den er positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.