Smerter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2020

Anonym trådstarter

Hej derude

Man læser tit, at tidlige symptomer på graviditet kan være smerter i maven, men til jer der har oplevet det, hvilket nok er mange, hvad er det for nogle smerter i maven? Jeg har nemlig noget der minder om menssmerter, dog uden mens, men kan det sammenlignes med den slags smerter man får som tidligt gravid eller føles det helt anderledes?

Jeg har 2 gange også (én gang i hver side i maven, ca. i nederste del af maven) her for et par dage siden oplevet, efter at have siddet, hvor jeg så rejste mig, at det gjorde heeelt vildt ondt. Det føltes som om, at noget sad fast, og i det jeg rejste mig blev det totalt strukket ud/strukket fra hinanden. Har aldrig prøvet det før, men det var ikke noget jeg som sådan tænkte mere på, da det var gået over. Begge gange varede 5-10 minutter.

Håber i forstår min lidt (måske) indviklet forklaring, god aften derude❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB

Helt normale ligamentsmerter.

Anmeld Citér

18. september 2020

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Helt normale ligamentsmerter.

Tak for svar

Anmeld Citér

20. september 2020

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej derude

Man læser tit, at tidlige symptomer på graviditet kan være smerter i maven, men til jer der har oplevet det, hvilket nok er mange, hvad er det for nogle smerter i maven? Jeg har nemlig noget der minder om menssmerter, dog uden mens, men kan det sammenlignes med den slags smerter man får som tidligt gravid eller føles det helt anderledes?

Jeg har 2 gange også (én gang i hver side i maven, ca. i nederste del af maven) her for et par dage siden oplevet, efter at have siddet, hvor jeg så rejste mig, at det gjorde heeelt vildt ondt. Det føltes som om, at noget sad fast, og i det jeg rejste mig blev det totalt strukket ud/strukket fra hinanden. Har aldrig prøvet det før, men det var ikke noget jeg som sådan tænkte mere på, da det var gået over. Begge gange varede 5-10 minutter.

Håber i forstår min lidt (måske) indviklet forklaring, god aften derude❤️

Lyder fuldstændigt som de smerter jeg havde ved første graviditet, et par dage inden jeg testede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.